tuinkabouter
Well-known member
Lekker hoor Btje suiker met kleurstof en water
Het kan nog zoeter dan de rode.Ja ik ken het en mijn voorkeur heeft dan de rode 😀 😀
Kalium test doen we dus gewoon met melk?Het kan nog zoeter dan de rode.
Deze blauw alleen in blik
Bekijk bijlage 290033
Zo nu kunnen we alle kleurtjes op de druppelsetkaart faken.
Weet je dat wel zeker? (H)ik d8 dat ze hier carnaval hebben, hik.😀Bacteriën hebben ook weekend he xD
Hulp nodig?
Ik ben toch in de buurt 😀
Geen waterpomp tang maar baco en die ligt al achterin.
Waterpomp tang is voor een water pomp niet voor co2
Hoezo een sleutel, zou eigenlijk handvast aangedraaid moeten worden. Zo heb ik het geleerd en altijd gedaan omdat er een rubber ring inzit en die draai je stuk als het te hard wordt aangedraaid.....
Tis even meisje he.Hoezo een sleutel, zou eigenlijk handvast aangedraaid moeten worden. Zo heb ik het geleerd en altijd gedaan omdat er een rubber ring inzit en die draai je stuk als het te hard wordt aangedraaid.....
Dat had ik ook verwacht, maar lukt me niet.
En mijn handen zijn niet heel slap.
Volgende reclame toch nog eens even checken.
Tis even meisje he.
Handvast voor jou is twee slagen meer dan voor haar.
Tip, draai de moer zo vast als je kan met je hand. Hou vervolgens de moer stevig vast en draai met de fles de zaak iets vaster.
O ja, kijk of de rubber ring niet al stuk is, ze stropen op zeg maar bij te hard aandraaien.
Dan zijn we iig met z’n 3eDie van Nanoe is ook nylon.
Zij en ik hebben dezelfde
Ik draai dat ding morgen wel vast voor haar.
Ben daar
Te trots om hulp aan te nemen
Of een stoere meid die het eerst zelf wil proberen op te lossen 😉Te trots om hulp aan te nemen
Of een stoere meid die het eerst zelf wil proberen op te lossen 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.