Memmo
Well-known member
Mooi project.
Gefeliciteerd Jan, en vrouw.Voorlopig maak ik maar weinig vordering, mijn vrouw is bevallen van ons 2de kindje en dit beperkt de hobbytijd nogal drastisch😀
Van zodra er weer wat schot in de zaak komt zal ik het hier zeker posten.![]()
Gefeliciteerd met de gezins-uitbreidingVoorlopig maak ik maar weinig vordering, mijn vrouw is bevallen van ons 2de kindje en dit beperkt de hobbytijd nogal drastisch😀
Van zodra er weer wat schot in de zaak komt zal ik het hier zeker posten.![]()
De ingewerkte instroombuis links is aan het uiteinde voorzien van een draaistop waar ik altijd nog bij kan om ze te openen. wat lekkage betreft ik denk niet dat het een probleem is dat de instromers binnen in de bak lekken.Hoe ga je met al die ingewerkte buizen daar nog ooit bijkomen als dat zou moeten om bv een keer te raggen? Of met een lekkage?
Nee, dat zal geen probleem zijn maar zorg wel dat het niet langs het purschuim kan lopen want dat blijft lang giftig! En dan bedoel ik aan de achterkant want dat zul je niet met epoxy ingesmeerd hebben 😉
Heel gaaf! Nog geen verlichting zie ik?
Zo das een beste zit me wel af te vragen hoe je de bodem van de bak nog ooit wil bereiken
Zit zo te zien niet veel ruimte tussen bovenkant bak en plafond😀
hoe staat het met de bak? ben erg benieuwd!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.