30L cube junglethema van LalaLaraSophie


Echt heel erg mooi. Razend benieuwd hoe dit gaat uit groeien.
Thanks! Ik ook haha; naar verwachting binnen no-time alles groen.


Anders, maar ook fraai. Ik zou bijna zeggen had die rots helemaal door getrokken met een stukje boven water oppervlak...keep us posted..ben ook erg benieuwd hoe dit er it gaat zien als het groen zich uitbreid.
Heb ik wel aan zitten denken; maar het is nog knap lastig om stukjes bij elkaar te vinden die een beetje makkelijk aan elkaar te passen zijn, met de beperkte hoeveelheid steen die ik heb. Op deze manier hebben de garnalen nog wat extra plek om rond te scharrelen ook, dus het is prima :)
 
Veel succes met de nieuwe scape en dat is de spirit na een tegenslag maar een winnaar staat eenmaal meer terug recht dan een .....
 
Veel succes met de nieuwe scape en dat is de spirit na een tegenslag maar een winnaar staat eenmaal meer terug recht dan een .....
Dankjewel Stefan!


Heb nog even een paar kiekjes geschoten nu de belletjes op de stenen en ruiten zijn weggetrokken, wie goed kijkt kan een heleboel garnalenbaby's zien rondscharrelen. De Ludwigia moet zich nog aanpassen naar de submerse vorm, die staat op de laatste foto achterin. Enige dat ik nog wil doen, is de verwarming ietsjes opschuiven naar links zodat je die van voren minder ziet hangen, er komen dus nog wat plantjes en ik zal nog een paar otocinclus bij halen zodat die laatste arme dobber niet in z'n eentje is.
30l 6.jpg
30l 8.jpg
30l 7.jpg
 
Helemaal niet slecht; moet alleen broodnodig weer even goed gesnoeid worden. Heb er vd week een paar stekjes uit gehaald voor Daan, maar meer nog niet kunnen doen.
 
30l week 11.jpeg

Gauw even foto geschoten na een serieuze trimsessie. Zat nog veel meer pinnatifida in dan verwacht, spul is ook net onkruid, groeit zó snel. De anubias/bucephalandra die ik bovenop had geplant, was compleet overwoekerd haha. Tis weer even toonbaar, al twijfel ik of ik die mini tripartita links niet weg ga halen, geheel voelt beetje uit balans in die hoek.
 
Hier ook nog maar eens een update doen. Bak gaat prima - die pinnitafida blijft echt onkruid; maar wel mooi onkruid. Heb ook Phyllanthus Fluitans toegevoegd. Bak gaat verder prima, sommige planten zijn echt enorm gegroeid afgelopen weken terwijl ik de bak eigenlijk redelijk genegeerd heb gedurende de keukenverbouwing.
30l week 22.jpeg
 
Ik vind je drijfplanten echt heel erg mooi. De rest van je bak trouwens ook! Vind je compositie erg mooi ook.
 

Terug
Bovenaan