peterdenhaag53
Well-known member
Ik denk dat de temperatuur in jouw bak niet overal hetzelfde is.
Mijn thermostaat staat op 24 graden.
peterdenhaag53 zei:Ik denk dat de temperatuur in jouw bak niet overal hetzelfde is.
rschiks zei:peterdenhaag53 zei:Ik denk dat de temperatuur in jouw bak niet overal hetzelfde is.
Meten is weten 🙂 Ik heb de thermostaat nu ook op 24 graden ingesteld.
peterdenhaag53 zei:rschiks zei:peterdenhaag53 zei:Ik denk dat de temperatuur in jouw bak niet overal hetzelfde is.
Meten is weten 🙂 Ik heb de thermostaat nu ook op 24 graden ingesteld.
Zekers te weten 😉
Ben benieuwd hoe je verder gaat.
MsFelix zei:Komt het kleintje ook eten?
leontoeter zei:Inmiddels al bekend wat voor'n bewoners het aquarium nog meer gaan vergezellen?
kpaulu zei:148 kardinalen wow! schooltje cory's ziet er ook leuk uit!
rschiks zei:kpaulu zei:148 kardinalen wow! schooltje cory's ziet er ook leuk uit!
Aankomend weekend zal ik betere foto's plaatsen (hopelijk heb ik dan ook een betere camera).
Khoppie zei:Geweldig mooi zeg en wat een aantal haha kunnen menig forum lid alleen maar van dromen 😛
Zou je niet meer maanvissen nemen met dit formaat anders vallen ze niet eens op denk ik hahaha 😛
Khoppie zei:De grootste soorten worden ongeveer 30 a 35 cm hoog.
Ik heb 5 Pterophyllum sp. Rio nanay in mijn 120cm aquarium zitten en dit os opzich al niet heel overdreven druk dus laat staan in een 400cm 🙂 Zou zelf zeker het dubbele erin doen dus een stuk of 10 🙂
Ik heb ze ook samen met kardianlen en die laten de mijne gewoon met rust. Vooral als je jonge maanvissen koopt zijn deze nog niet echt in staat een halfwas kardinaal op te eten 🙂
Opzich denk ik niet dat het een probleem opleverd met je Denisonii's zie best vaak dat deze gecombineerd worden. Ze kunnen wel wat drukker zijn maar je aquarium is groot genoeg lijkt me 😛
Khoppie zei:Nee een weekje niet maar zou er geen halfjaar mee wachten aangezien de nieuwe maanvissen dan een stukje kleiner zullen zijn dan degene die je dan al in het aquarium hebt zitten. Als je dan niet uitkijkt maken je grotere maanvissen de kleintjes af en denk niet dat je dat wil 😛
Khoppie zei:Dan is het niet zo'n heel groot probleem denk ik onderlinge concurentie ga je toch nog wel krijgen als ze de rangorde gaan bepalen dusja 🙂
Diesel1610 zei:Vind het zo al mooi ! knap gedaan mensen! petje af....
en koffie? Oldenzaal is niet tever van hier maar koffie klinkt nog niet erg aanlokkelijk 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.