C
Cidaan
Guest
Mooie foto`s. Is er een reden dat je ze niet groter laat zien? Ha, aparte avatar.
Klopt! Binnenkort wordt er een nieuwe camera aangeschaft, hopelijk worden ze dan nog mooier!NikkiG zei:Je kan gelijk zien dat iemand het leuk vind om foto's te maken. Wel een beloning als er dan een hele mooie tussen zit als deze!
Bedankt! Die was het makkelijkste te fotograferen van allemaal!swordfish zei:Erg mooie pics van dat slakje
Zal morgen eens in de LFS kijken of ze nog iets moois hebben staan. De valisneria's kan ik dan allemaal wel naar de rechterkant (tegen de wand) plaatsen denk ik. :idea:jessicapilon zei:Leuk bakje hoor. Nu kunnen de planten weer groeien.
Misschien nog een leuke snelgroeier achterin wat de achterwant wat voller maakt.
Haha, klotsende letter Z, vond hem wel grappig. 😛 Zijn er heel veel van te vinden op het internet. Eehm, nee er is eigenlijk geen reden toe.. Heb denk ik met de instellingen zitten prutsen, zal voortaan de 800x600 pakken! Bedankt voor de (stiekeme) tip!Cidaan zei:Mooie foto`s. Is er een reden dat je ze niet groter laat zien? Ha, aparte avatar.
Jochempie000 zei:Mooi
Gaat dat goed met vuurtjes en ringbandsnoekjes samen eten ze de vuurtjes niet op.
Mark_s75 zei:Ziet er top uit! Welke camera heb je gekocht?
Pol_de_gezzmol zei:Mooi bakje. Die ringbandsnoekjes zijn inderdaad topvisjes. Kweken die makkelijk ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.