Wat is er nieuw

60x40x40 van Esthersvisjes

Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Een nieuw aquarium een nieuw fotoalbum! :engel:

Gisteren heeft mijn man mijn verjaardagscadeau opgehaald: een Ila optic white aquarium van 60x40x40 cm.
Hij is prachtig, ik ben er heel blij mee! Ik verheug me erop om hiermee aan de slag te gaan. Eerst een nieuwe kast maken!
IMG_20210309_104026.jpg

Topicstarter
Esthersvisjes

Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Het plaatmateriaal voor de onderkast wordt 6 april bij de bouwmarkt geleverd volgens de mail. Dan kunnen we het de 7e hopelijk ophalen. Het duurt te lang, whoohoohoooo! :cry:

FlowLong

Active member
Lid geworden
18 januari 2021
Leeftijd
30
Het plaatmateriaal voor de onderkast wordt 6 april bij de bouwmarkt geleverd volgens de mail. Dan kunnen we het de 7e hopelijk ophalen. Het duurt te lang, whoohoohoooo! :cry:
Ja bij de bouwmarkt hier zou het ook belachelijk lang duren. Heb toen toch even verder gezocht naar een houtspeciaalzaak. Kon er dezelfde dag terrecht en koste me uiteindelijk ook minder

Topicstarter
Esthersvisjes

Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Ja bij de bouwmarkt hier zou het ook belachelijk lang duren. Heb toen toch even verder gezocht naar een houtspeciaalzaak. Kon er dezelfde dag terrecht en koste me uiteindelijk ook minder
En dat zeg je nu! :ROFLMAO:

Topicstarter
Esthersvisjes

Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Vandaag hebben we het plaatmateriaal opgehaald. Het is helaas niet allemaal even goed op maat gezaagd. Hopelijk heb ik daar geen last van met in elkaar zetten. Anders moet ik flink kieren dichtsmeren.
Ik kan me voorstellen dat je bij een houthandel per plaat moet kopen en ik heb me nu uit kunnen leven met verschillende diktes en soorten. Heeft ook voordelen.

IMG_20210407_211536.jpg
IMG_20210407_211525.jpg

NicoleE

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
27 juli 2013
En nou aan de knutsel :thumbs:
Ik ben benieuwd!

gpatton

Well-known member
Lid geworden
28 december 2018
Leeftijd
30
meschien effe de bouw markt bellen morgen vragen wat ze kunnen doen sins je hebt betaald voor bepaalde maten

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Ik ben het met patton eens en ik zou er dan wel op staan dat de maten correct zijn want zelf weer bijsmeren is toch niet de bedoeling lijkt me. Maar goed die keus is aan jouw en ik kan me voorstellen dat je ook niet weer wilt moeten wachten.

Topicstarter
Esthersvisjes

Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Ja, heb ik ook overwogen. Maar ik ga het straks nog een keer goed nameten en dan kijken waar de kieren gaan zitten en hoe erg ze zijn. En dan neem ik een beslissing. Zoals het er nu uitziet is het kastje 1 mm minder diep, wat geen probleem op zou moeten leveren en alleen de achterkant zou kieren hebben. Maar als ik die dichtsmeer zie je die niet meer, aangezien ze aan de achterkant zitten. Dus het levert niet heel veel problemen op. Maar ik ga het wel melden, want je betaalt er flink voor, dan mogen ze wel netjes zagen vind ik.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Leeftijd
55
Ja dan is het nog te doen omdat je het niet ziet maar ja gelet op wat ze kosten zouden ze wel wat beter hout mogen afleveren. Vast gedaan op een vroege maandagmorgen :DD

Bovenaan