Esthersvisjes
Well-known member
- Lid geworden
- 14 augustus 2016
Ze woont nu 2 jaar bij ons, ze is bijna 7. Onze grote rode kater Duke moesten we oudejaarsdag 2023 helaas in laten slapen omdat hij een ontstoken alvleesklier had. 😭
Net onze poes simba😍Loeloe vindt aaien een beetje spannend! Maar dank je wel! 😊
Bekijk bijlage 396032
Dan zou je er miss. een paar extra nemen, in een wat groter schooltje vinden ze het miss. wat veiliger.Het zijn superleuke visjes inderdaad, ik ben er al jaren heel erg blij mee. Alleen jammer dat ze zo schuw zijn.
Dat ziet er goed uit hoor. En dat hout is toch prima zo? Dit ziet er natuurlijk uit, niet alle hout groeit vanuit de bodem van een waterloop. Er valt genoeg zo in het water. En daarbij, als de planten in de bodem wat hoger worden, zie al helemaal niet meer dat het hout er los in ligt.Gisteren weer een stapje verder. Het gaat tergend langzaam, maar zo blijft de boel wel stabiel merk ik. Geen gekke dingen als in een keer alle vissen dood zoals de vorige keer!
Bekijk bijlage 396667
Het ligt wel allemaal net anders dan ik bedacht had. Ik had eerst gepuzzeld en daar een foto van gemaakt die ik als referentie gebruik. Maar dat geeft niet, als de grote lijnen maar kloppen.
En over het hout hebben we het maar niet, dat was ik vergeten om erin te zetten dus dat moest toen de bak al helemaal vol zat. 🫣
Het hout staat nu tegen de voorruit aan, maar volgende week bij de volgende waterwissel heb ik een nieuwe kans. 😅Dat ziet er goed uit hoor. En dat hout is toch prima zo? Dit ziet er natuurlijk uit, niet alle hout groeit vanuit de bodem van een waterloop. Er valt genoeg zo in het water. En daarbij, als de planten in de bodem wat hoger worden, zie al helemaal niet meer dat het hout er los in ligt.
Ik zou er niet zo wakker van liggen in elk geval.
Je bent goed bezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.