- Lid geworden
- 28 september 2016
Jippie!Ennnn... Baby garnaaltjes! Al iets van minimaal tien stuks gespot!!!
Jippie!Ennnn... Baby garnaaltjes! Al iets van minimaal tien stuks gespot!!!
Als ik zie wat hier op het hout terug groeit, na tijden uit het water te zijn geweest. Is een stevig plantje, dat mos
edit; wat zien de boraras er mooi uit! Knallen de bak uit met dat rode
Oke, ik heb iets heel gaafs gevonden! Ik wil heel graag een hillstream biotoop maken. En ik kwam dit tegen. Zou dit praktisch zijn? Zou dat kunnen? Wil dan een aquarium van 150cm, dus opzich wel ruim. Weet niet of ik het mag posten, maar dit is het linkje:
Mwahaha, half werk is geen werk? Je gaat gewoon meteen maar over van een 60 cm bakje naar een 150 cm bakje? Heel erg tof! Ik vond het idee en de uitwerking prachtiger worden naarmate ik verder door de video aan het bladeren was. Ik heb steeds een stukje gekeken dan een flink stuk doorgespoeld en weer een stukje gekeken etc. maar het is erg prettig om naar te kijken en het is een prachtig project, mooi ook hoe hij het met de filters en pompen gedaan heeft om het emerse deel te bewateren. Het topic van @Akwarium over zijn Pond Style bakje is ook erg informatief. Hier is het betreffende topic te vinden: https://aquaforum.nl/threads/pond-style-akwarium.168182/
Hoe groot is je aquarium en hoe ver moet je reizen?
Je kon het toch niet laten Anke?
Leuk hoor!
Ja, dat blijft een prachtig plan hoor! Ik hoop dat we het ooit voorbij mogen zien komen hier op het forum.Hier na staat de 1.2/1.5m hillstream bak op de planning
Bodem is voor een bacteriecultuur altijd wel handig
Dank je! Ik ben ook echt super blij hahaVan harte gefeliciteerd zeg met het afstuderen en dan ook direct een baan in Assen. Dat doe je goed hoor!![]()
![]()
emand een aanrader wat voor spul tussen je stenen en glas te leggen? Ter bescherming, maar nog wel zo dat er nog wel doorstroom is in de bodem.
Wel veilig hè, met brilletje op enzoMaar de stukken steen zijn te groot, dus die wil ik gaan splijten
Handige oplossing zo'n scapebox.
Tip: markeer een aantal lijnen op het rand van je scapebox in relatie tot de 'regel van derden'. Mooi hulpmiddel om een visuele balans te creëren in de hardscape
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.