Prachtige bak 😍 Mag ik vragen naar je temperatuur en hoeveel je de Boraras Brigittea voert? Alvast bedankt!
Ik heb er een skimmer guard in zitten, dat gaat prima. Alleen skimt het iets minder effectief, het duurt voornamelijk langer voordat het wateroppervlak goed geskimd is. Hele kleine garnaaltjes kunnen er nog wel doorheen, maar die zwemmen hier niet veel verder dan de beschutting van de plantjes. Hiervoor draaide ik het altijd onder toezicht, tijdens het voeren. Dan had ik er zicht op of er iets naar binnen werd gezogen.Hoe gaat dat met je eheim skimmer en de garnalen?
Welke filterguard heb je er op?
Ja, ik heb ook besloten om het maar niet te doen. Ze zitten qua temperatuur ook net hoger dan de rest van mijn vissen. Het zou wel kunnen, maar Crystal Reds zitten qua kweektemperatuur vaker liever net iets lager. Dus lijkt me dan niet handig om de L010 op lagere temperaturen te houden. Dan maar ooit een extra bak 😛Heel gaaf! Wat betreft je L010 vraag. Heb er hier ook een 3tal in de lido, maar ondanks hun rustige karakter zou ik ze niet in jou bak houden. Ze worden relatief groot dan
Repashy! Erg geliefd bij mijn Oto's, ze weten meteen als dat voer in de bak komt. Dan komen ze meteen al in de buurt hangen, wachtend tot de garnalen beetje weg zijn en ik niet meer in de buurt rond hang hahaWat is dat voor voer?
Apart dat het uit elkaar valt. Gaat hier ook regelmatig de bak in, laatst zaten de oto's aan de ene kant en de garnalen aan de andere kant, grappige beestenRepashy! Erg geliefd bij mijn Oto's, ze weten meteen als dat voer in de bak komt. Dan komen ze meteen al in de buurt hangen, wachtend tot de garnalen beetje weg zijn en ik niet meer in de buurt rond hang haha
Ik heb de juiste samenstelling van water en poeder nog niet helemaal gevonden... Krijg het niet solide genoeg dat het niet uit elkaar valt in het aquarium. Dit is mijn tweede batch, probeer er een beetje mee te spelen. Dus volgende batch hopelijk wat stevigerApart dat het uit elkaar valt. Gaat hier ook regelmatig de bak in, laatst zaten de oto's aan de ene kant en de garnalen aan de andere kant, grappige beesten![]()
Ja, gebruik wel kokend water. Snap ook niet precies waardoor het komt. Vind het nu vrij belastend voor het water, dus voer het 2/3x in de week maximaalGebruik je wel kokend water?
Kokend water uit de waterkoker of quoker? want met die laatste hoor je vaker problemen met de repashy solide te krijgenJa, gebruik wel kokend water. Snap ook niet precies waardoor het komt. Vind het nu vrij belastend voor het water, dus voer het 2/3x in de week maximaal
Nee gewoon waterkoker. Ik heb me de eerste keer netjes aan de verhoudingen gehouden die stonden aangegeven. Toen was het al niet solide. De tweede keer heb er iets minder water aan toe gevoegd, hopend dat het nu iets solider is. Maar dat is niet geval. Dus snap het niet...Kokend water uit de waterkoker of quoker? want met die laatste hoor je vaker problemen met de repashy solide te krijgen
Vreemd. Doe het hier beetje uit de losse pols dus verhoudingen hoeven niet heel precies te kloppen.Maar dat is niet geval. Dus snap het niet..
Ja ik doe het ook uit de losse pols, nooit problemen ermeeVreemd. Doe het hier beetje uit de losse pols dus verhoudingen hoeven niet heel precies te kloppen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.