Akva 200*60*60 van TonHageraats


Dank je Fishy303.
 
Wauw Ton! Wat een prachtige bak met vissen heb jij! Het straalt super veel rust uit. En het was af en toe net alsof je tussen de vissen zwom, alsof er gaan raam tussen de camera en de vissen zat zeg maar. Echt super super gaaf :smitten:
 
Ik weet nog hoe je vol trots je bak liet zien jaren geleden. En daar kon nog heel wat aan verbeterd worden. Ik gaf je het adres van een goede LFS en samen met hem en het forum ben je gekomen tot waar je nu bent.

Een deskundig aquariaan met een ontzettend mooi aquarium.
 
:D :D Dank voor je woorden Bart, en het adres van de LFS toenmalig, ik heb in die tijd in een paar weken geleerd hoe een bak werkt en sindsdien is er een hoop veranderd in die bak, en uiteraard ook door hulp van het forum. :D

@ Sanneke,
Het meeste wat ik geleerd heb is om eerst de ruit schoon te maken voor ik ga filmen of fotograferen :D

Er moet nog een hoop aan deze bak worden gesleuteld, maar gelukkig zie ik nu de verbeterpunten zelf ;)
 
Begin avondverlichting...

288857_0_82_20160806_21_2.jpg
 
Prachtig effect. En mooi met die manen ertussen.
 
Dank jullie, ik ben ook erg tevreden met deze avondverlichting, het heeft wat mysterieus.
 
Vandaag een paar nieuwe bewoners toegevoegd, 7x Septaria Pocellana red lips



DSC00794a.jpg
 
Nieuwe maand, nieuwe foto ;)

DSC00795_1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook weer een mooi plaatje Ton.
 
Bak is erg mooi geworden Ton. :petjeaf:
 
Dank jullie :daisy:
 
Wederom erg mooi. Jammer he, dat die manen je aankijken. Zie je ze bijna niet.
 
Ja, was net even jammer, maar ze verwachten eten en geen foto :chef:
 
Dank je Cé.
 
Hele mooie sfeer in je bak. Het hout is ook zo divers, en 'ruw', maar mooi op zijn plek gezet.
 
Dank je wel Cory.
 
Wat een prachtige manen!!
 
Blijf het een prachtige bak vinden!
 
Een maanvis is aan het studeren voor scheidsrechter :D

 
prachtgezicht ton is behoorlijk fel de maan en de ander ?? ook

groet

jaap
 
Er zijn 8 jonge manen welke soms als jonge honden tegen elkaar tekeer gaan, zijn nog lekker aan het puberen :)
 

Terug
Bovenaan