Akva 200*60*60 van TonHageraats


Ik heb bijna geen snoeiafval, alleen wat slechter worden de blaadjes, De planten welke ik heb zijn voornamelijk Echinodorus en Anubia, Hydrocleys Nymphoides en de Nymphea glandulafera .
 
Hallo Ton ,
Heb jij tempex of iets onder het aquarium zitten?
gr Henk
 
Nee Henk.

Alleen de viltjes die erbij waren geleverd, verder staat hij zo op de kast.
 
bedankt voor de info ,
ik heb namelijk dezelfde bak gekocht(maar dan zwart )
Ik wist niet zeker of hier ook iets onder moest
gr Henk
 
Vandaag.


DSC00948_3.jpg
 
Ziet er zeer mooi uit Ton. :petjeaf:
 
Dank jullie wel :daisy:
 
Even heel je topic doorgelezen en echt van genoten
Zie er gelikt uit!

Vindt de style echt tof.
Doet me denken aan een dicht gegroeid zij stroompje ergens in de amazone.
Goed bezig man!!!
 
Mooie foto, mooie vis en een mooi aquarium!!
 
mooi plantje! Mocht Crash (of jij) er binnenkort teveel van hebben zou ik wel interesse hebben ;)!
 
Tja, met zo'n bak heb je aan een genoeg Ton;)
Leuk je gesproken te hebben.

John.
 
Was inderdaad leuk om de persoon achter de naam te ontmoeten.:zwaai:
Zo zie je maar hoe verschillend een hobby kan worden bedreven.
 
Een week je of 2 geleden ben ik gaan proberen om de achter spraybar weg te halen en deze in verkorte uitvoering rechts langs de korte kant te plaatsen,
dat werkte in 1e instantie goed maar te veel stroming dus de gaten opgewerkt van 3 naar 5 naar boortje 6, dat werkte beter, alleen merkte ik dat na een paar dagen de vissen alleen nog maar in het linker gedeelte van de bak zaten dus uit de stroming weg, nu weer de achter spraybar gemonteerd en ook een groter boortje dor de gaten gehaald, de vissen waren binnen een paar uurtjes weer in de volle lengte van de bak te zien en gebruiken de rechterkant ook weer gewoon, dus zo maar laten.
 
Dank je wel Menno.
Ik mag van het team spreken dat dat wederzijds is.
 
Een week je of 2 geleden ben ik gaan proberen om de achter spraybar weg te halen en deze in verkorte uitvoering rechts langs de korte kant te plaatsen,
dat werkte in 1e instantie goed maar te veel stroming dus de gaten opgewerkt van 3 naar 5 naar boortje 6, dat werkte beter, alleen merkte ik dat na een paar dagen de vissen alleen nog maar in het linker gedeelte van de bak zaten dus uit de stroming weg, nu weer de achter spraybar gemonteerd en ook een groter boortje dor de gaten gehaald, de vissen waren binnen een paar uurtjes weer in de volle lengte van de bak te zien en gebruiken de rechterkant ook weer gewoon, dus zo maar laten.


:thumbs:
Het was dus even puzzelen. Ik heb hem ook langs de zijruit en nu ik je post zo lees klopt het wel dat ze liever wat naar links zitten. Ook maar eens erover denken om dat te veranderen dus.
 
Dit zijn vaak dingen die je moet uitproberen met het eigen bestand en je vissen observeren hierin.
Best kans dat andere soorten vissen hier heel anders op reageren.
 
Het hout word weer grondig gereinigd :)

DSC01010.JPG


Het gaat niet snel, maar zeker geen 9 tot 5 mentaliteit :D
 
Nieuw maand nieuwe foto :)

DSC01013_1.jpg


Niet zo scherp als ik wilde, maar goed.
 
Echt helemaal top!
Vakwerk hoor....kwijl.....:eek:
 

Terug
Bovenaan