Ruben toch hoe moet Ton dat nu weten.Prachtig!
Leven ze alemaal nog?
😀😀Ruben toch hoe moet Ton dat nu weten.
Nee niet terug krabbelen je vroeg of ze er allemaal nog waren 😀😀😀
Hoefde geen precieze getallen, maar als er 10-20 stuks verdwijnen, zie je dat wel😛
Dat zal ik tegen moeten spreken, ik denk dat er nu een 80 stuks rondzwemmen, mogelijk meer😀😀
Hoefde geen precieze getallen, maar als er 10-20 stuks verdwijnen, zie je dat wel😛
Nee niet terug krabbelen je vroeg of ze er allemaal nog waren 😀
Zal het de volgende keer anders vragen😀😛Dat zal ik tegen moeten spreken, ik denk dat er nu een 80 stuks rondzwemmen, mogelijk meer
Dank je Esther, ik ga bijna van zo'n opmerking blozen 😉Heel mooi om zo'n bak te zien waarin maanvissen zo goed tot hun recht komen. Beautiful!
Ruben toch hoe moet Ton dat nu weten.
Dat bleek niet te werken John, wel geprobeerd om genummerde vestjes aan te doen, maar daar ze geen armen hebben vielen deze zo weer af 😡Kwestie van ze een merkje geven net als ze bij kalfjes doen
Chippen geen optie?Genummerd vindt ik niet de beste oplossing en ik zou ze dan van een label aan de vinnen voorzien maar wel met hun naam erop😀😀.
Dank allen, de bak draait prima, alg vrij en gezonde vissen welke het zo te zien naar hun zin hebben.
Klopt John, zijn lekkere stevig slakken geworden.Zo die zijn flink gegroeid Ton.
Dat komt ook omdat er nogal wat licht binnen viel en net het water was ververst, veelal zijn ze veel donkerder.Wat een mooi gezicht die lichaamstaal. Ik geniet trouwens altijd van de schittering van jouw vissen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.