Akva 200*60*60 van TonHageraats


Wat jammer Ton,

toch was het fijn geweest als hij door was gegaan, al was het voor de aanwijzingen.
MIscshien dat je dat eens kunt aankaarten of werkt dat niet zo?
Nee, de keuring voor een "huiskeuring" dienen meerdere leden zich aan te melden om een nummer 1,2 en 3 te krijgen, de nummers 1 en 2 kunnen gelijk door naar de districtskeuring, op kosten van de AV.

Misschien willen ze nog langskomen voor een onofficiële keuring.
Dat is niet reglementair en een uitgenodigde keurmeester van de NBAT, welke soms 100 km moet reizen, komst niet "zo maar" langs.

Het staat er keurig bij Ton!:thumbs:
Eens Marcel, dank je wel.
 
Nee, de keuring voor een "huiskeuring" dienen meerdere leden zich aan te melden om een nummer 1,2 en 3 te krijgen, de nummers 1 en 2 kunnen gelijk door naar de districtskeuring, op kosten van de AV.


Dat is niet reglementair en een uitgenodigde keurmeester van de NBAT, welke soms 100 km moet reizen, komst niet "zo maar" langs.


Eens Marcel, dank je wel.
Heel erg jammer!
 
Even een kijkje onder de "motorkap",




Tijdens de waterwissel.

2018-11-04 12.27.05.jpg
 
Ja, het hout is opgehangen met rvs schroeven in een strip of hangt aan zuignapjes, maar wel alles uitzicht.
 
Wat een prachtig aquarium zeg. Kraakhelder water en voor zover ik kan zien algenvrij. chapeau.
Heb je wel eens overwogen om een mooie bodemvis erbij te nemen? Bijvoorbeeld botia striata of een corydoras soort. Of krijg je dan problemen met de biologische belasting?
 
Wat een prachtig aquarium zeg. Kraakhelder water en voor zover ik kan zien algenvrij. chapeau.
Heb je wel eens overwogen om een mooie bodemvis erbij te nemen? Bijvoorbeeld botia striata of een corydoras soort. Of krijg je dan problemen met de biologische belasting?
Nee, ik heb nooit andere vissen erbij willen hebben en zeker geen bodem vissen, dan zou ik al een andere bodem moeten nemen en Corry's en zo ben ik niet zo wild van, er zitten overigens wel 2 L129 in.(die ik nooit zie)
 
Heerlijk om naar te kijken mooie royale woonkamer ook zo te zien, komt de bak extra mooi uit.
 
Ik ben op de bank gaan zitten. Maar zag toch wat anders.....hmmmmm.

Maar vanaf jou bank, ziet het er goed uit Ton.
 
Mooi hoor Ton maar zou zelf je bowling trofeeën op een klein kastje zetten oid want nu lijken ze wel heel erg klein op je grote bak! ;)
 
Mooi hoor Ton maar zou zelf je bowling trofeeën op een klein kastje zetten oid want nu lijken ze wel heel erg klein op je grote bak! ;)
Daar zal ik dan een paar hele kleine kastjes voor moeten aanschaffen willen ze groot lijken :D
 

Terug
Bovenaan