Akva 200*60*60 van TonHageraats


Wow!!!! Wat een bak zo een wil ik ook, maar ja ouders he:). Ze vinden een 60 cm voor nu even goed;). Wat is op het moment je visbestand? Ben erg benieuwd.
 
Wow!!!! Wat een bak zo een wil ik ook, maar ja ouders he:). Ze vinden een 60 cm voor nu even goed;). Wat is op het moment je visbestand? Ben erg benieuwd.
Dank je :)
12 Pterophyllum Sp. Rio Nanay
x Anatome Helena
2 Hypancistrus debilitera (L129)
13 Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetra
16 Ampullaridae / Appelslak geel
 
Even wat .......... :foto::foto:

DSC01723-min1.jpg

DSC01728-min1.jpg

DSC01749-min1.jpg

DSC01753-min1.jpg

DSC01731-min1.jpg

DSC01733-min1.jpg

DSC01756-min1.jpg

DSC01746-min1.jpg

DSC01729-min1.jpg

DSC01737-min1.jpg

DSC01717-min1.jpg

Bekijk bijlage 259006
 
Valt me vooral op Ton dat je bak haast of geen algen heeft en zelfs niet op het hout en dat zie je weleens anders.
 
Valt me vooral op Ton dat je bak haast of geen algen heeft en zelfs niet op het hout en dat zie je weleens anders.
Klopt John, en daar ben ik erg trots op, maar een groot deel van de vervuiling op het hout word door de slakken regelmatig verwijderd, zelf haal ik het er max eens per jaar uit om nog wat verder schoon te maken.
 
Duidelijk dat de herfst is ingevallen. (even via de foon, de bak is veel donkerder dan nu te zien)



2018-10-14 17.35.21.jpg

2018-10-14 17.35.27.jpg

2018-10-14 17.35.34.jpg
 
Volgende week weer de jaarlijkse NBAT keuring, waterwaarden zijn goed, commentaren zijn meegenomen (wederom de zelfde keurmeester) de bak ziet er naar mijn mening goed uit voor de klasse A2 dus we gaan het weer meemaken.

Daarna de districtskeuring, dus nog een tijdje om commentaren mee te nemen, hoewel er dan weer andere keurmeesters langs komen, ik heb de koffie en thee maar vast aangevuld :D
 
Volgende week weer de jaarlijkse NBAT keuring, waterwaarden zijn goed, commentaren zijn meegenomen (wederom de zelfde keurmeester) de bak ziet er naar mijn mening goed uit voor de klasse A2 dus we gaan het weer meemaken.

Daarna de districtskeuring, dus nog een tijdje om commentaren mee te nemen, hoewel er dan weer andere keurmeesters langs komen, ik heb de koffie en thee maar vast aangevuld :D
Spannend! Ik ben heel benieuwd naar wat ze van de bak vinden.
 
Stiekem toch wel een beetje jaloers op je bak Ton. Hoe komt het dat het water bij jou zo kraakhelder is?
Goede filtering !, een Eheim 2078 en een JBL 901 aangesloten op één spraybar en gebruik van osmose om de µS laag te houden.(thats all)
 
Spannend! Ik ben heel benieuwd naar wat ze van de bak vinden.
:D :D :D terwijl ik deze post plaatste kwam er een e-mailtje binnen ik quote "Helaas moet ik je melden dat de huiskeuring dit jaar niet doorgaat, We hebben slechts 1 aangemeld lid." :(, helaas, dus maar gelijk door naar de districtskeuring, even uitvinden hoe ik dat zonder lid te zijn van een AV kan doen :juggle:
 
:D :D :D terwijl ik deze post plaatste kwam er een e-mailtje binnen ik quote "Helaas moet ik je melden dat de huiskeuring dit jaar niet doorgaat, We hebben slechts 1 aangemeld lid." :(, helaas, dus maar gelijk door naar de districtskeuring, even uitvinden hoe ik dat zonder lid te zijn van een AV kan doen :juggle:


Dat is natuurlijk balen Ton maar goed je doet er niets aan.
 
Wat jammer Ton,

toch was het fijn geweest als hij door was gegaan, al was het voor de aanwijzingen.
MIscshien dat je dat eens kunt aankaarten of werkt dat niet zo?
 

Terug
Bovenaan