Akva 200*60*60 van TonHageraats


Ik heb sinds een tijdje beiden filters er op aangesloten een links en een rechts, werkt ook goed.
 
Heel erg mooi Ton, straalt ook heel veel rust uit en dat maakt het voor mij af.
 
Update,
Afgelopen zaterdag zijn er 3 maantjes verhuisd naar een andere hobbyist, nu heb ik er nog 9 over, na een paar dagen zijn ze wat tot rust gekomen en is de verdeling in de bak beter, minder duw en trekwerk om hun eigen plaatsje te behouden, ook minder kans op een stelletje met eitjes of larfjes en wat meer ruimte per stelletje of singel.

Even een filmpje van op de dag, dus niet heel erg scherp door het invallende licht :sorry:

 
Update,
Afgelopen zaterdag zijn er 3 maantjes verhuisd naar een andere hobbyist, nu heb ik er nog 9 over, na een paar dagen zijn ze wat tot rust gekomen en is de verdeling in de bak beter, minder duw en trekwerk om hun eigen plaatsje te behouden, ook minder kans op een stelletje met eitjes of larfjes en wat meer ruimte per stelletje of singel.

Even een filmpje van op de dag, dus niet heel erg scherp door het invallende licht :sorry:


Kijk daar kan jij, maar ook wij van genieten. Mooi!
 
Prachtig. Wat een rust stralen die manen ook uit. Ze zweven gewoon hoffelijk rond, zonder druk gedoe. Dat is wel even anders dan die tetra's hier.
 
Zeer mooi en prachtig zoals die maanvissen rustig rondzweven.
 
De Limnobium groeit als een tierelier, vaak snoei ik de wortels 2x in de week.

Voor en na.

 
Jij hebt ook wat fraais van je AKVA gemaakt hoor. Denk dat ik zelf iets meer het hout de overhand ga geven, maar dit geeft wel een mooi idee!
 
Jij hebt ook wat fraais van je AKVA gemaakt hoor. Denk dat ik zelf iets meer het hout de overhand ga geven, maar dit geeft wel een mooi idee!
Dank je, en ja, meer of minder hout of planten is een keuze.
 
Erg mooi! En de bak staat er weer spik en span bij.
Je hebt daar toch hyphessobrycon zwemmen? Welke zijn dat?
 

Terug
Bovenaan