Maar ik wel. Ton.Ja, maar beide vissen heb ik niet Bertus.
Maar jij was niet het onderwerp van gesprekMaar ik wel. Ton.
Als je 20/2 doseert blijft er altijd wel iets over na de 50% verversing (laten we zeggen 10/1) als je daar dan weer 20/2 aan toevoegt kom je al op 30/3 (aan het begin van de week)
Zou kunnen, als je al met 10/1 begint (wat in dit geval zo is want er wordt geëindigd met 20/2 gevolgd door een 50 % ww) en je doseert daar in de loop van de week 20/2 bij, vervolgens wordt er misschien maar 10/1 verbruikt, dan kun je eindigen met 20/2 (en de bak zelf produceert er ook nog wel wat bij)Maar op 20/2 eindigen vond ik vrij hoog, vandaar mijn vraag.
Goed punt, @TonHageraats, wellicht kun je met een lagere dosering uit de voeten?-Ik las onlangs dat maanvissen niet goed overweg zouden kunnen met hogere (nitraat/fosfaat)-waardes (en ook niet met CO2 toevoeging volgens dezelfde bron). Dat lijkt me dan toch relatief gezien Ton's vissen het merkbaar goed doen.
Sorry, ik dacht er nog wel even aan tijdens het posten.Heren, dit is niet direct een discussie voor in een fotoalbum
Heren, dit is niet direct een discussie voor in een fotoalbum 😉
Ja dat kunnen ze goed, wekelijk 1 a 2 paartjes met eitjes.Mooie video Ton en je hebt nog al eens eitjes zeg.
Vanmorgen toen het licht langzaam opkwam waren de maantjes al in afwachting op het eten, maar nog even wachten tot het volle licht aangaat, m.u.v. het koppeltje rechtsboven die waren de eitjes aan het inspecteren.
Ik laat ze in de bak en wens de ouders veel succes, vaak komen ze tot in het stadium van los zwemmende visjes, en dan zie je het snel afnemen en zijn ze weer weg.Mooi hoor, laat je die eitjes in je bak? Of kweek je ook en zet je ze dus toch apart?
Dat zijn Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetraDie zalm/ tetra zie ik vaker bij een LFS wist niet dat ze zo groot werden. Hele mooie vissen Ton!
Hele mooie vissen. Hoor. Prachtig!Dat zijn Hypessobrycon erytrostigma - Bloedvlek tetra
Eigenlijk moet ik eens dit toestel leren kennen, en ja, er zijn zat topics hier die dat uitleggen, maar als ik instellingen ga veranderen welke volgens de kenners prima zouden zijn krijg ik nog wazigere beelden dan op de auto stand 🙂Mooie plaatjes Ton! Denk wel dat het beter voor je toestel is om hem elke week even te testen😉
Ik vind je plaatjes prima hoor, maar ben dan ook geen kenner en snel tevreden.Eigenlijk moet ik eens dit toestel leren kennen, en ja, er zijn zat topics hier die dat uitleggen, maar als ik instellingen ga veranderen welke volgens de kenners prima zouden zijn krijg ik nog wazigere beelden dan op de auto stand 🙂
Zoverre de plaatjes goed overeenkomen met de werkelijkheid vind ik het ook wel prima zo.Ik vind je plaatjes prima hoor, maar ben dan ook geen kenner en snel tevreden.
Dank je wel, regelmatig tegen ze praten werkt dusIk vind dat je prachtige kwaliteit planten hebt
Mooie vissen in een even mooie bak!Maar eens een paar fototje's gemaakt, weet ik dat het toestel ook nog werkt 🙂
Bekijk bijlage 276082 Bekijk bijlage 276083 Bekijk bijlage 276084 Bekijk bijlage 276085 Bekijk bijlage 276086 Bekijk bijlage 276087 Bekijk bijlage 276088 Bekijk bijlage 276089
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.