Ik wil ook weer maanvissen!! Prachtig Ton!
Dank je, dan is mijn streven, dus goed gelukt, daarbij moet ik zeggen dat de planten geen ruzie met elkaar of naar de vissen toe maken 😀Vissen zijn zeker mooi, en de planten staan er ook braaf bij, bijna geen slecht blaadje en/of alg te bekennen
Doen MarcelIk wil ook weer maanvissen!! Prachtig Ton!
Doen Marcel
De maten zijn voor een goede kwaliteit maanvissen krap aan, maar in een nieuw huis past ook prima een nieuw aquarium zou ik zeggen 😀Ik denk dat is dit ga doen, als de goeramies en de siamesen zijn gaan hemelen.
Alleen zit ik nog met de bak van 120 cm. Ik zelf zou zeggen dit kan wel. Maar vaak wordt 150 aangegeven.
Ik heb wel veel waterhoogte netto 55 cm, en de diepte is ook 50 cm.
Dank je wel JG.Wauw wat een super mooi aquarium Ton! Gaaf om te zien.
Wat ook de waarde is van een fotoalbum 😉Prachtig om te zien hoe een aquarium "groeit".
Ik zag niks raars, alhoewel, zag ik nou een groepje kleine friemels op het hout zitten 🙂dus niet zo spik en span als de eerdere filmpjes
Die "friemeltjes" zijn wat slakjes, gekomen tijdens de warme dagen van laatst, maar als je even via Youtube kijkt wordt het beeld scherper en zie je het duidelijk, of ander even langs die andere Hans gaan 🙂Ik zag niks raars, alhoewel, zag ik nou een groepje kleine friemels op het hout zitten 🙂
Nee, op 1:20 zijn larfjes van de maantjes 😀, op 0:15 op het onderste blad zie je duidelijk wat slakjes, even verderop zie je diverse bladeren met "vuil" erop, wat overigens weg is als je met een vinger eroverheen gaat.Maar wat ik op 1.20 zie zijn dus slakjes?
Die bedoelde ik dus met kleine friemels😀Nee, op 1:20 zijn larfjes van de maantjes 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.