Geen vis voor John dus😉😀
Voor beiden heb ik inderdaad een ernstige allergie 😀 😉.
Geen vis voor John dus😉😀
Ze zijn redelijk solitair maar verdragen elkaar wel, maar nu zijn ze nog aan het wennen en zoeken elkaar dus uit veiligheid op, denk ik.En samen! Zijn het groepsdieren?
De planten 😀, wat Echinodorus eruit en veranderen met b.v.Zo wat een Appelfestijn zeg Ton. Bak staat er mooi bij maar wat wil je dan veranderen?
Hygrophila pinnatifida |
Microsorum pteropus trident |
Shinnersia rivularis "Weis Grun" |
Aponogeton boivinianus |
Aponogeton Ulvaceus |
Dat is het pigment welke als ze jong zijn nog niet zo aanwezig is, dat komt na ongeveer een jaar pas dan zijn ze ook volledig op kleur en kunnen ze makkelijk hun kleur ook wat aanpassen naar hun stemming.Even een vraagje.
Op de eerste foto's van je maanvissen in het aquarium. Zie ik dat de maanvissen geen zwarte vlekjes hebben.
Nu zijn ze wat ouder. En zie ik zwarte vlekjes. Gebeurd dat altijd bij maanvissen?
mvg Ronald
En als het nog lang duurt mag je er ook wel even bij gaan zitten hoorik loop er over na te denken om een deel van het plantenbestand te veranderen.
Ik loop graag, maar uiteindelijk zou dat wel een goed idee zijn voordat het een obsessie wordEn als het nog lang duurt mag je er ook wel even bij gaan zitten hoor
Het blijven keuzesweet je Ton, eerst was voor mij biotoop ook het allerbelangrijkste.
en vanuit die gedachte kijk ik nog steeds naar welke planten dus bij 30 graden thuis horen / kunnen en niet meer zozeer het moet ook nog gelijk zijn aan het herkomst biotopp.
Nouja in mijn geval zou dat dan kaal glas zijn...mijn discussen wisten niet hoe ze zich moesteen gedragen tussen planten. 🙂
Tegenwoordig geniet ik gewoon van de kleuren en vormen en zwemmen de discussen vrolijk er tussen en overheen.....oh en schitterend om te zien hoe ze tussen de bodembedekkers zitten te "vroeten"als varkens naar restjes.
En de jonge discussen gebruiken het als beschutting...iedereen blij maar geen purist herkomst biotoop
Haha, nee Richard, dat hoort niet bij de vissen en ook mijn idee nietTon! wacht dacht je van een bak zonder planten 😀
Niet vloeken in de kerkTon! wacht dacht je van een bak zonder planten 😀
Dank voor het compliment, maar voorlopig blijft hij nog hier 😀Echt een supermooie bak zeg. Mag je zo bij mij neer komen zetten 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.