tuinkabouter
Well-known member
Yup 😉Zijn dat die capsules?
Yup 😉Zijn dat die capsules?
Daar ben ik niet zo'n fan van als ik eerlijk mag zijn, heb er een keer een paar gekregen van Ton om uit te proberen.Yup 😉
Met jou zijn er zo nog een paar met vergelijkbare situaties.Daar ben ik niet zo'n fan van als ik eerlijk mag zijn, heb er een keer een paar gekregen van Ton om uit te proberen.
Mijn Cory's werden er helemaal hyper van en groeven ze steeds op, resultaat was dat ik die bolletjes tot vorige week dat ik mijn bak leeg haalde nog steeds terug vond tussen het zand.
Met jou zijn er zo nog een paar met vergelijkbare situaties.
het is ook zeker geen wonder middel dat voor iedereen geschikt is, zelfde geld voor kleibollen of andere bemestingsmethodes.
Nee, dat niet, maar het is een wat rustigere vis welke erg gesteld is in haar plaatsje rechts in de bak en daar moeten anderen niet komenIs die rechtse die apart zwemt het pispaaltje van de bak?
Haha, ja hij zat voor mijn beeld, maar luisterde welLeuke video s Ton en hoorde ik in de 2e die vis nu opeens wat zeggen
Dit is een Farlowelle acus met eitjes, (naaldmeerval)Zo wat leuk Ton en is dat de L010a? Volgens mij niet toch.
Daar ben ik wel bang voor, de manen hebben nooit naar de ouders omgekeken en dus hopelijk ook niet naar de kleintjes, maar je weet maar nooiten de rest de boel met rust laat
Haha, inderdaad, daar dacht ik ook aan, zie zien alleen niet bruinWat leuk dat ze eitjes hebben! En wat zien de eitjes er grappig uit, lijken wel een soort koffiebonen.
Diverse kweek verslagen word 8 dagen als minimum gezegd en dan komen de eitjes nog niet allemaal uit maar in een periode van 3 dagen ongeveer.Mooi dat de eitjes er nog zijn en het duurt best lang zeg voordat die gaan uitkomen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.