Topicstarter
Topicstarter
TonHageraats †
Guest
Dank je Albert, misschien een vorm voor inspiratie voor jePrachtige bak nog steeds met dito vis en beplanting.
Dank je Albert, misschien een vorm voor inspiratie voor jePrachtige bak nog steeds met dito vis en beplanting.
Tja,jij hebt een donker bodem. Ik filterzand, dat is al een heel verschil.Dank je Albert, misschien een vorm voor inspiratie voor je
Nou dat kan (panorama afbeelding)Mooie bak, mis een totaaltje
Die hebben het niet gered John, ik heb ze er versnotterd uit gehaald.Hoe doen de nieuwe drijvers het nu Ton want de drijvers dempen het licht behoorlijk zie ik.
Hij was net wakker, dus wat wil jeLeuk plantje Ton maar de rechter Maan kijkt zo van wat mot je nou weer
Een beetje weerspiegeling, maar moet kunnen voor een doordeweekse dinsdag
Nou vooruit dan maarmaar moet kunnen voor een doordeweekse dinsdag
Dat is ook zo, alle maanvissen hebben hun "eigen" plekje, maar soms vinden anderen dat zij er ook wel eens mogen hangen, en zeker de mooiste plekjes.De rechter maanvis is z'n plekje aan het verdedigen en met succes, zo lijkt het
Mooi toch? Ik moet ze ook maar weer eens bestellen geloof ikIk heb de Limnobium wat meer onder het licht gehangen en het effect is gelijk zichtbaar aan de lange wortels, dat word weer snoeien, misschien toch weer eens drijfbamboe overwegen.
Bekijk bijlage 310682
Het is ook wel leuk die wortels, maar ze worden in 1 weekje een beetje erg lang, misschien maar 2x per week even snoeien.Mooi toch? Ik moet ze ook maar weer eens bestellen geloof ik
Ze kunnen aan de voor en achterkant erlangs en anders kunnen ze er ook nog onderdoor, dus last hebben ze er niet van.Prachtige bak , die maantjes karakter en toch statig .
Hebben ze last van die lange wortel of vermijden ze dan deze plaatsen waardoor de zwemruimte kleiner wordt?
Ik stoor mij niet aan wat kleine stukjes alg, daar leven de Farlowella's ook van, maar het moet wel binnen de perken blijven.Bijzonder Ton maar ja dan kun je ook de plukjes alg wegpoetsen 😉
AlgenfoobjeBijzonder Ton maar ja dan kun je ook de plukjes alg wegpoetsen 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.