Ja dat is zo en ik poets en boen het hout elke 2 weken ook al zie ik geen alg.Algenfoobje
Ja dat is zo en ik poets en boen het hout elke 2 weken ook al zie ik geen alg.Algenfoobje
Het hout zit er pas 6 maanden in, toen was mijn haar niet zo lang en hoewel het groeit is het nog niet aan die lengte gekomenIs dit niet een plukje wit of grijs haar van je.
Is dit niet een plukje wit of grijs haar van je.
Ik heb 4 x 39watt T5 er op zitten welke ik demp tot ongeveer 40%, maar de film is iets donkerder dan in werkelijkheid.Wauw gave bak, is het licht hier erg gedempt of is je verlichting altijd zo?
Dank je wel.Wat een pracht bak! 😀
Ik denk dat je de plant rechts bedoeld, en dat is een Aponogeton ulvaceus.hele mooie bak hoor!!! Ik vind die spirelli plant ook echt prachtig!
zeer gave plant, vermeerderd die plant zich ook?Ik denk dat je de plant rechts bedoeld, en dat is een Aponogeton ulvaceus.
Even tussendoor, nog wel wat schittering op het glas maar weer eens vergeten om in de garnalenbakjes het licht uit te doen, verder even uit de losse hand genomen op afstand zodat de vissen het normale gedrag vertonen, maar toch wel even "druk" waren.
Das heel normaal in deze donkere maand(helaas weer een beetje donker uitgevallen)
Ja hoor, voor het juiste bedrag, maar ik moet je teleur stellen ze eten geen algen, ze eten sporen van de bladeren, hout, steen de rand van het glas en soms maken ze een huisje van een appelslak schoon meer nietZijn ze ook te huur?
Heb nog wel wat ancistrussen te huur heb nergens alg in de bakken 😆Heb mijn oto's gedreigd dat als ze niet snel algen gaan eten ik een echte algeneter zou inhuren en zij in de gourmetpannetjes zouden belanden met kerst, hebben zij nu even geluk
En binnen de kortste keren heb ik ook geen planten of water meer in de snelheid waarmee die zich voortplantenHeb nog wel wat ancistrussen te huur heb nergens alg in de bakken 😆
En binnen de korste keren heb ik ook geen planten of water meer in de snelheid waarmee die zich voortplanten
Ieder voordeel heb een nadeel 😆En binnen de kortste keren heb ik ook geen planten of water meer in de snelheid waarmee die zich voortplanten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.