Wat is er nieuw

Akva 200*60*60 van TonHageraats

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
Is dit niet een plukje wit of grijs haar van je.
Het hout zit er pas 6 maanden in, toen was mijn haar niet zo lang en hoewel het groeit is het nog niet aan die lengte gekomen :DD
 
Bovenaanzicht tijdens het vullen.

20201031_131958.jpg
 
Even tussendoor, nog wel wat schittering op het glas maar weer eens vergeten om in de garnalenbakjes het licht uit te doen, verder even uit de losse hand genomen op afstand zodat de vissen het normale gedrag vertonen, maar toch wel even "druk" waren.

 
Wauw gave bak, is het licht hier erg gedempt of is je verlichting altijd zo?
 
Wauw gave bak, is het licht hier erg gedempt of is je verlichting altijd zo?
Ik heb 4 x 39watt T5 er op zitten welke ik demp tot ongeveer 40%, maar de film is iets donkerder dan in werkelijkheid.
 
Een gewild blaadje, aan de ene kant zit een Farlowella op de eitjes en aan de andere kant worden eitjes door de maanvissen afgezet :DD

20201110_155439.jpg
 
Even tussendoor, nog wel wat schittering op het glas maar weer eens vergeten om in de garnalenbakjes het licht uit te doen, verder even uit de losse hand genomen op afstand zodat de vissen het normale gedrag vertonen, maar toch wel even "druk" waren.


Je voelt je rustig worden..... 👍👍👍
 
Filmpje van de maand, maar weer even op een afstand gefilmd anders kijken de maantjes alleen maar naar mij omdat ze eten kunnen verwachten :DD :chef:(helaas weer een beetje donker uitgevallen)

 
Zijn ze ook te huur? ;)k
Ja hoor, voor het juiste bedrag, maar ik moet je teleur stellen ze eten geen algen, ze eten sporen van de bladeren, hout, steen de rand van het glas en soms maken ze een huisje van een appelslak schoon meer niet :)k
 
Heb mijn oto's gedreigd dat als ze niet snel algen gaan eten ik een echte algeneter zou inhuren en zij in de gourmetpannetjes zouden belanden met kerst, hebben zij nu even geluk :Dk
 
Heb mijn oto's gedreigd dat als ze niet snel algen gaan eten ik een echte algeneter zou inhuren en zij in de gourmetpannetjes zouden belanden met kerst, hebben zij nu even geluk :Dk
Heb nog wel wat ancistrussen te huur heb nergens alg in de bakken 😆
 
Wat een rustige en statige vissen lees ik vaak, maar als er 2 paartjes zijn met eitjes dan veranderd hun karakter wel, ik heb een redelijk bakje maar met een paartje links en rechts met eitjes lijkt het soms wel een maanvis pingpong :DD

 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      nilo1804: Morguh
      Terug
      Bovenaan