Mooi om te zien Ton maar wat ben ik blij dat ik dan geen eitjes heb in de 120cm
Ik zou eens mijn statief moeten pakken, maar dat vergeet ik steedsMooie video Ton maar probeer die camera rustig te houden want ik werd er duizelig van soms 😉
Alle drijvers vergen wat onderhoud, maar dit is makkelijker dan de Limnobium.Dat is inmiddels een tapijt Ton. Ik herken het nog uit de oude 80cm want wekelijks moet je dat spul inkorten.
kan kloppenDat is inmiddels een tapijt Ton. Ik herken het nog uit de oude 80cm want wekelijks moet je dat spul inkorten.
Op een doordeweekse maandag middag.
Als je dat tussen de lugwigia bedoeld, dat is een steen.Zo, ben ik even weer tot rust gekomen.... Mooi hoor, Ton. Maar ligt er nu een dode vis op 1.03 in het filmpje? Nee toch?
Dat bedoelde ik inderdaad. Gelukkig. Ja, nu je het zegt zie ik het ook.Als je dat tussen de lugwigia bedoeld, dat is een steen.
Je had toch deels gelijk, het is namelijk wel een dode steenDat bedoelde ik inderdaad. Gelukkig. Ja, nu je het zegt zie ik het ook.
Ziet er zoals gewoonlijk heel mooi uit.
Welke kleur lampen heb je Ton?
Je zal vast ergens vermeld hebben maar helaas geen tijd om alles opnieuw door te nemen. 😊
2 HVP ledstrips RGB gestuurd door een TC420 |
2x Eheim T5 Plants 39 W. |
2x Eheim T5 daylicht 39 W. |
In de kap ingebouwde refectors. |
1 Akva Stabil Effect Line Sunrise 1/10 Volt Dimmer . |
Hoe is dit nog afgelopen?De Farlowella ligt nog steeds op de eitjes, ze heeft ze alleen naar een ander blad verplaatst.
Bekijk bijlage 321312
Bekijk bijlage 321313
Goed dat je het vraagt even vergeten , maar 2 dagen later waren alle eitjes weer weg.Hoe is dit nog afgelopen?
Ah seunt - je hebt er wel mooie foto's aan over gehouden!Goed dat je het vraagt even vergeten , maar 2 dagen later waren alle eitjes weer weg.
Vallen maandagen ook weleens in het weekend dan?Op een doordeweekse maandag middag.
Ja wel in een Paasweekend hoor 😉Vallen maandagen ook weleens in het weekend dan?
Een vakman op het gebied van aquaria is hier wel te herkennen... Mooi!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.