Mooi visje Ton, moest hem toch even opzoeken - ik had geen idee dat ze relatief klein blijven.
Het is een heel mooi L nummer welke inderdaad klein blijft en voor veel aquaria geschikt is, maar zich graag verstopt, hier liggen ze onder een aantal opgestapelde stenen of in een leghol, ze komen alleen te voorschijn als het rustig is in huis en als ik maar opsta of beweeg zijn ze gelijk weer weg, dus ik denk dat ze voornamelijk in de late avond op zoek gaan naar eten, vandaar dat een foto kunnen maken ook een bijzonderheid is.Eigenlijk wel leuk dat je hem/haar maar af en toe ziet, dat geeft een verassingseffect.
Mee eens! Heb ik met de 2 hier ook.Eigenlijk wel leuk dat je hem/haar maar af en toe ziet, dat geeft een verassingseffect.
Daar ben ik zelf ook niet bang voor en tenslotte heb ik niet voor niets 2 filters in gebruik.heeft bij mij ook nooit tot biologische onstabiliteit geleid.
Iets meer dan 5 jaar Stefan.Prachtige video .
Hoe oud zijn de manen nu ongeveer .
Ik had in het midden de Maanvis gemist die naar de achterruit kijkt en die me eigenlijk de rug toekeertMidden in het beeld en net boven die andere 2
Hoeveel Manen tel ik er nou Ton?
Moet ik jou een telraampje leveren ???Tja, zie je wel ik kom niet verder dan 8.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.