Haha, ja het is echt een vieze geur maar belangrijker is dat het werkt.
Dat komt helemaal goed.Eerste begin in de aanpassing gemaakt.
Bekijk bijlage 287350 Bekijk bijlage 287351
De T en alle andere delen zitten niet gelijmd, maar met tape gemonteerd.
Oude buis afgezaagd, mof er op en een enkele knie, dat viel best mee.
Volgende keer de linker aanpassen aan dan de verbinding verder op en uitbouwen
Waar heb ik dat eerder gezien??
Verlies je geen CO2 met die bocht boven water?
Kunnen de penseelvisjes de stroming wel waarderen?
En zag ik nu ook een Ramirezi zwemmen?
Ow het stijgt nog.Wat bedoel je? Als de bak gevuld is, zitten de 3 knietjes onder water, en dit vormen de uitstromen, zie ook het voor aanzicht.
Er is een hele flauwe rimpeling van het oppervlakte, bijna niet, dus nee, ik denk niet dat ik veel CO2 ga verliezen, in ieder geval niet wezenlijk anders tov de oude setup
Daarom heb ik het javavaren eruit gehaald, dat was een gig stofvanger en zeker toen die ook nog luchtwortels ging maken.denk dat er ook behoorlijk wat vuil recht in de javavaren zit die op het hout zit. Deze ga ik dus bij het komende onderhoud van te voren heel goed "leeg" stoffen en mogelijk een klein stukje inkorten.
Ook de afbraak gaat nog vertraagd, wat ik zie aan mijn bodem vuil, dus daar zal door de tijd ook nog wat winst vandaan komen, als de boel weer "stabiel" is.
Je hebt toch 2 filters op de lange buis aangesloten?
Waarom geven dan niet alle 3 de uitstromers evenveel water? Of zit er nog lucht in?
Ik houd met de vinger wel eens 1 buis dicht, dan komt de lucht uit de andere. Misschien eens 2 dichtdrukken om de beurt.
flow ziet er goed uit !! maar denk je niet dat je veel meer gaat verdampen nu ?
Witte stip in de oog is hoop ik van de flits?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.