sschot
Well-known member
Hoeveel stekjes heb je destijds gekocht/geplaatst?
1
Hoeveel stekjes heb je destijds gekocht/geplaatst?
zo hoe krijg je zo een bos dan? hoe knip je ze af en welk soort voeding geef jij ze?
Dat is dan eenf linke bos geworden! Vermenigvuldigd deze dan zo rap of zou je aanraden voor iemand die ze nu nieuw moet kopen om er enkele te kopen?
zo hoe krijg je zo een bos dan? hoe knip je ze af en welk soort voeding geef jij ze?
Als je snel bent, ik zag ze gister nog op marktplaats staan uit een wel heel bekende bak ?Ik ben echt wel heel erg fan van je Hydrocleys nymphoides, ziet er echt prachtig uit je in je bak. Hoeveel stekjes heb je destijds gekocht/geplaatst?
Sowieso een mooi totaal overview weer!
Als je snel bent, ik zag ze gister nog op marktplaats staan uit een wel heel bekende bak ?
Diegene had ook een V Tech toet toet te koop volgens mij 😛
Gewoon een datum prikken en in de auto springen.Al is het alleen maar om die bak is in het echt te zien ?.
Misschien daar maar is een bod op doen. Al is het alleen maar om die bak is in het echt te zien ?.
Kijken kan ook zonder te bieden hoor, een berichtje en een afspraak maken is genoeg
Ik kom hier zeker op terug!??Kijken kan ook zonder te bieden hoor, een berichtje en een afspraak maken is genoeg
Gelukkig beheer ik hem zeflPas nou maar op want straks staat je agenda voor de komende tijd vol met afspraakjes 😉
Niet zoveel Wodka drinken, is slecht voor je lever.Door een lever probleem heb ik ...
Oh, je bent aan de spiritus?!... nog even "blind"...
Niet zoveel Wodka drinken, is slecht voor je lever.
Oh, je bent aan de spiritus?!
Ohhh... dus dit is gewoon jouw uitzicht als je naar je bak zit te kijken... echt beeldschoon!
Blijft een fantatische bak om naar te kijken Steven! Wat is de reden dat je de modules uit Zwitserland hebt laten komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.