mooie bak hoor Steven, lijkt tevens ook een race tussen Raoul en jij wie de mooiste bak heeft 🙂 nou ik vind ze beide prachtig en een oase van rust!
Ik mis de groene vingersVan Steven blijft het mooist
Was ook maar een grap. Maar ik vind jou bak even mooi! Gewoon prachtig.Het is absoluut geen race hoor, en mijn bakje valt in het niet bij de bak van Raoul. Het belangrijkste is dat we kunnen genieten van onze bak, en soms ook nog van die van een ander
Helemaal niet, wij hebben de mooiste bak als we straks manen hebben ?mooie bak hoor Steven, lijkt tevens ook een race tussen Raoul en jij wie de mooiste bak heeft 🙂 nou ik vind ze beide prachtig en een oase van rust!
wat een plaatje holy.. haha
Bij aquaplantsonline gekocht, maar die zijn tot nu toe 3 jaar oud en nog niet gefaald.
Wel grappig dat ook jij met CO2 uit een andere bron dan de gasfles bent gaan experimenteren.
Misschien een grotere fles waar meer soda en citroensap in kan?
Ik werk met 10kg flessen omdat het anders echt niet opschiet nee.
Je blijft wisselen met 2kg flessen op wat grotere bakken...
Maar je zou de dop van een jerrycan kunnen voorzien van een festo of smc doorvoer voor PUN-6 slang, daarmee kan je veilig tot 9 bar werken.
Starre CO2 slang was ook zuiver 6mm buitenmaat dacht ik, daarmee valt het binnen de maatvoering van PUN-6.
Totaaltje van na het onderhoud
Bekijk bijlage 300392
Ik vraag me af: zijn de foto's genomen op verschillende momenten in de lichtcyclus waardoor er verschil zit in het licht (door dimmen)?
nog 15% verlichting
Echinodorus radicansWelke plant staat in het midden.....die.met.die groten bladeren?
Mvg
Gaat bij mij ook prima.Erg fraai Steven en ik dacht dat een Discus net als een Maanvis slecht tegen teveel co2 kan maar daar heb je geen last van zo te zien ondanks de kleur van de dropchecker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.