Prima optie(of een pilsje pakken)
Bij mij is de geleidbaarheid zelfs iets lager.Hoi Steven,
Moet ik je alle pagina's doorlezen... of heb je de tijd voor een opsomming van jouw mooie discusbak? Bv wat is jouw geleidbaarheid en hoe krijg je die zo? Welke temperatuur? Planten (en hoe doen die het bij hoge temperaturen), bijvissen....
Ik hoor het wel als ik mijzelf kwaad moet maken (of een pilsje pakken) en alle 37 pagina's doorspitten...
Groetjes Coen
kijk das nou net waar ik over loop te dubbenEinde van max 4A per kanaal van de TC-420
Volgende week eens verder naar kijken
Bekijk bijlage 299166
Waar heb je deze vandaan steven. 😉
Kan je wat achtergrond geven het dit precies werkt?
Toch begrijp ik niet helemaal waarom dit nodig was?
Hoe gebruik je de tc420 nu wat niet kon zonder versterker?
De TC-420 is gelimiteerd tot 4A per kanaal en max 20A (5 kanalen). Echter de Mos-Fet die er in zit kan tot maximaal 55A belast worden, mits de koeling op orde is.
Nu zie ik zelf niet echt ruimte om hier eenvoudig binnen de TC behuizing hier extra koellichamen op te monteren, dus ik heb gekozen voor een versterker.
Wat achtergrond info: zie
https://aquaforum.nl/threads/tc-420-vermogen-per-kanaal.168062/
De versterkers zijn primair bedoeld om lange led "slangen" via 1 controller met elkaar door te verbinden, waarbij je tussen deze slangen een versterker (+voeding) plaatst. Nu heb ik het TC-420 - RGBW versterker - Led verlichting.
Ik heb ze beide op dezelfde voeding aangesloten, omdat mijn voeding zwaar genoeg is en het "bij elkaar ligt"
Ter info ook stukje manual en wat beelden hoe het er inwendig uit ziet.
Bekijk bijlage 299422
Bekijk bijlage 299418 Bekijk bijlage 299419 Bekijk bijlage 299420 Bekijk bijlage 299421
Moet je dan ook niet die warme lucht ergens heen kunnen verplaatsen? Als dit gewoon in het kastje blijft zweven lijkt het me niet heel zinvol
Voorlopig pruttelt het, maar ben heel benieuwd hoe lang ik met deze verhouding doe op de Akva. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben als back-up wanneer de fles leeg is, maar gelet op het verbruik denk ik niet dat het het gaat winnen van een CO2 fles, maar we gaan het aankijken
video
Voorlopig pruttelt het, maar ben heel benieuwd hoe lang ik met deze verhouding doe op de Akva. Vind het wel prettig om achter de hand te hebben als back-up wanneer de fles leeg is, maar gelet op het verbruik denk ik niet dat het het gaat winnen van een CO2 fles, maar we gaan het aankijken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.