Akvastabil Mark II 160 x 55 x 60 (sschot)


wauw wat een fantastische bak. Toch mijn vriendin proberen over te halen dat ik ook een grotere mag :p
 
Vandaag groot onderhoud gedaan, zoals elke week.......

Slecht voor het aantal jonge discusvissen, er is een heleboel opgegeten, maar ja dat hoort erbij.

Verder wat kleine wijzigingen in de beplanting.

IMG_20170811_140403.jpg


Voor de liefhebbers, ik heb 5 stekken groene tijger lotus, waarvan 1 grote met drijfbladeren (60cm hoog) Voor interesse stuur een PB
 
Mooie filmpjes! Gaat het denk je lukken om die baby's op te kweken? (ik stel nu mss een hele domme vraag, totaal geen verstand van discussen)
 
Gaat het denk je lukken om die baby's op te kweken?

Een diplomatiek antwoord: met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid gaat dit niet lukken, of ik zou hier voorzieningen voor moeten maken, lees bakken die hiervoor ingericht zouden zijn, maar dat gaat niet........
 
Een diplomatiek antwoord: met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid gaat dit niet lukken, of ik zou hier voorzieningen voor moeten maken, lees bakken die hiervoor ingericht zouden zijn, maar dat gaat niet........

Jammer, maar je hebt nu toch al prachtige:D
 
Wat een pracht, vissen en bak complimenteren elkaar geweldig. Wat een rust straalt deze bak uit! Verliefd!
 
Kost ook weer een boel tijd hoor die jonkies.

maar echt prachtig, en erg leuk dat ze uit je hand eten :)
 
Het zijn net kleine aliens, alsof ze zo bij iemand de borstkas in kunnen kruipen.
Prachtige beelden.
 
verder ontdekte ik dat ik eieren van de Filamentosa heb, was niet geheel onverwacht, maar toch blij verrast hiermee.

ik verwacht dat het niets wordt,maar ik ga kijken wat er gebeurd

En ik zoek nog een tweede vrouw, dus wie weet............

IMG_20170822_220840.jpg
IMG_20170822_220920.jpg
IMG_20170822_220924.jpg
 
Mooie bak hoor.
Leuke ingericht ook.
Heb ooit ook deze gehad tot ik verliefd werd op een open bak.
 
Prachtig geheel.
Doe je wat aan je waterwaardes en hoe hoog heb je je temperatuur?
Is het nog goed gekomen met de gatenziekte?

Ik ververs met 100 liter osmose op een totale waterwissel van 200 tot 250 liter.
De geleidbaarheid hou ik rond de 300 tot 350 micro siemens, ik wil proberen deze nog wat verder te verlagen, maar dan moet ik een grotere voorraad osmose gaan maken en uiteraard ook kunnen opslaan. Ik speel nog met het idee om er 2 x 20liter jerrycans bij te doen.......

's Nachts is de temperatuur 28 graden en op de dag 29 graden

De vis heeft wel "littekens" dan wel wat rest schade, maar verder gaat het heel goed, dus ik ben er heel tevreden mee.
 

Terug
Bovenaan