Akvastabil Mark II 160 x 55 x 60 (sschot)


Wow, wow, wow, wat een prachtige schijven! Dat moet genieten zijn vanuit de luie stoel!
 
De rode tijgerlotus begint na een periode van rust weer uit te lopen....

IMG_3157.JPG
 
Op dit moment twee Caca vrouwen met vrijzwemmende jongen, maar op dit moment geen plaatjes of filmpjes hiervan......
 
Na 1 week geen onderhoud te hebben gepleegd.......

Forse groene aanslag of het raam........

IMG_20170713_220116.jpg


Maar wil geen CO2 boost doen, omdat dit niet bij mijn vis bestand past.............
 
Je beestjes zijn belangrijker dan een beetje groene aanslag :thumbs:
 
Liever een beetje groene aanslag dan ongelukkige vissen.
Zolang het geen plaag is, gewoon laten gaan.
Wat een prachtige vissen (ik blijf het zeggen).
 
Vandaag lekker onderhoud gepleegd. De Pa en Ma bleven heel netjes voor hun kroost hangen. Ik ben niet voorzichtig geweest, dus er kan best wel wat gesneuveld zijn in de strijd, maar dat zal ik straks eens rustig bekijken.

1 stuk hout uit het midden/rechterdeel weggehaald, zo is het net wat meer open, ben er zelf niet ontevreden over.

IMG_20170728_150351.jpg
IMG_20170728_150426.jpg
 
Het stuk hout wat ik nu "over" heb wil ik links plaatsen, maar nu de jongen hier nog op het hout hangen zal ik dit stuk niet direct over hoop halen, wordt dus ergens volgende week.

Het is op de een of andere manier gezellig druk in deze hoek......

IMG_20170728_150436.jpg
 
De jongen zijn vandaag naar de huid gegaan, helaas waren ze snel daarna verdwenen.





filmpje van het vrij zwemmen volgt nog, eerst even zien te roteren
 
Mooi om te zien dat discus vissen de jongen voeren met hun slijmhuid.
 
Bedankt voor het delen, ik had dit nog niet eerder gezien.
Mooi schouwspel! Jammer dat er niets overblijft, maar in een gevulde bak zal dat ook lastig zijn.
 
omdat de jongen weg zijn, vandaag maar meteen het stuk hout wat ik "in het midden" heb weggehaald, er links weer bij geplaatst. Omdat de vissen er een beetje voor hangen is het niet optimaal zichtbaar misschien, maar ik ben zelf tevreden.

IMG_20170731_211629.jpg
IMG_20170731_211633.jpg
IMG_20170731_211813.jpg
 
Wat een prachtige bak en vissen! Wat heb jij voor L-nummer?
 

Terug
Bovenaan