Het lijkt een vruchtbare dag....
De Alenquers hebben afgezet. Tot nu toe is ieder nest (7 stuks) opgegeten, ben heel benieuwd of het nu anders gaat......
Verder hebben de Brown Tefé's ook weer afgezet, echter omdat het vrouwtje nog moet groeien zal ik dat tegen dat het licht uit gaat weg wegen......
En ik heb een nieuw nest Macmasteri's zwemmen. Van het oude nest heb ik er 12 stuks van het kleine linker deel naar rechts over geheveld. Deze zijn nu ongeveer 1 cm groot. Heb nu dus pa en ma zwemmen, 2 jongen van een centimeter of 3 a 4, 12 jongen van 1 cm en 25 jongen van 3 mm ongeveer.
Ik hoop vooral dat het met de Alenquers gaat lukken, dat zou leuk zijn.
Verder de nodige onrust in de bak. Ik heb besloten te gaan proberen mijn groep uit te breiden van 7 discusvissen naar 12 discusvissen. Er komen 6 jonge vissen bij. De Red Flame moet ik nog steeds op een goede manier zien te verkopen. Uiteindelijke aantal zal dan op 12 vissen uit komen, waarbij als ik er 2 apart zet t.b.v. kweek, de groep in ieder geval 10 vissen groot blijft.
I.v.m. de griep heb ik maar online 16/22 slang besteld, zodra dit binnen is, zal ik het voorfilter gaan plaatsen. Vermoed richting einde van de week.
En een totaaltje van de bak.