sschot
Well-known member
Discussen
Netjes hoor. Is dit alleen voor het flexibel maken bedoeld?Vandaag pomp 2 voorzien van silicone slang
Is dit alleen voor het flexibel maken bedoeld?
Ik hoor mijn 'fluisterstille' Eheim 2373 ook. Vind het wel een mooie oplossing zo.Nee vooral voor het dempen van trillingen en dus geluid, helaas ben ik daar extreem gevoelig voor
Zou je alle Eheim slangen voor deze siliconen slang kunnen vervangen?
En waar heb je deze slang gekocht?
Mijn pomp staat straks bijna recht onder de out -en inflowpijpen die de bak ingaan. Dus ze maken een flauwe s-bocht. Zou dit ook niet kunnen? Er komen geen haakse bochten o.i.d. in.De gehele slang vervangen is een slecht idee. Deze slang is zo zacht, dat deze kans maakt op dicht trekken in de zuig. Verder knikt deze bij het minste of gerichste, dus dat maakt het lastig om deze lang te gebruiken
Mijn pomp staat straks bijna recht onder de out -en inflowpijpen die de bak ingaan. Dus ze maken een flauwe s-bocht. Zou dit ook niet kunnen? Er komen geen haakse bochten o.i.d. in.
Steven is wel duidelijk hoor, vooral uitkijken dat de bochten niet te scherp worden. Ga het gewoon proberen.Misschien een topic openen over het gebruik van silicone slangen?
Heel gaaf hoe ze in het licht reflecteren zo
Heb je er ook wortelvoeding bij zitten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.