sschot
Well-known member
De volgende ochtend was het legsel nog netjes, maar gisteren einde middag was het WEG
Eheim prefilter
Merk ik hier niets van.Ok bedankt. Zo kan het dus ook, ik zat al aan een apart filtertje te denken. Gaat dat niet ten koste van de aanzuig kracht (pompt hij minder liters per uur), ik heb een JBL 1901.
aat dat niet ten koste van de aanzuig kracht (pompt hij minder liters per uur), ik heb een JBL 1901.
In verband met de jonge discussen is mijn voerbeleid redelijk hoog. Toch wel een keer of 6 minimaal per dag. Als gevolg hiervan heb ik de laatste periode aardig wat kaamlaag vorming op het oppervlakte. Op zich geen drama, niet superstorend, maar ook niet helemaal optimaal.
Omdat ik toch wat online moest bestellen, de Eheim Skim350 hier in de aanbieding was en het bezorgkosten scheelde, besloten om deze maar mee te bestellen. Omdat wordt opgegeven dat deze geschikt is tot 350 liter best benieuwd hoe het zou uitpakken.
Installatie stelt echt niets voor, dus met enige spanning de unit ingeschakeld. Binnen 10 minuten was het oppervlakte kraakhelder. Ik laat de Eheim Skim350 nu iedere nacht een half uurtje draaien en het oppervlakte is zo goed als de gehele dag kraakhelder. In de avond neem ik weer wat kaam vorming waar, maar in de nacht wordt dat weer even weg gezogen.
Ik ben er dus heel tevreden over! En ondanks dat ik meer liters heb, trekt de unit het oppervlakte zo helder.
Bekijk bijlage 245771 Bekijk bijlage 245772
Houd je discussen gewoon op kraanwater
hoog heb je de temperatuur?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.