Altispinosa's 200 liter bak.


Stefan bedoelt, dat je helemaal geen upload-programma nodig hebt;) Probeer gewoon eens op upload bestand (naast plaats reactie) te klikken, veel makkelijker;)
Met de beste wil van de wereld maar ik zie het niet hoor jongens kun je een screenshot maken dan kan ik zien wat jullie bedoelen.
 
Naast "plaats reactie", dan kies je uit de foto's die je hebt (kan pc/gsm/tablet...) en dan op miniatuur of volledig :)
IMG_2210.PNG
IMG_2211.PNG
IMG_2212.PNG
 
Superfish en aqua40 001.JPG
Dit is mijn aqua40 bakje wat ik gekocht had voor garnalen.
Super bedankt Neonlover het is gelukt en simpeler dan dit bestaat niet thanks again my friend.
 
Bedankt Ruben straks brengen ze een aqua60 bakje en ik heb nog een bakje van het merk Superfish ook staan en morgen ga ik kijken naar een bak van 120 x 40 x 60.
 
Heb nog in Liedekerke gewoond :p m'n vader woont nog steeds in Roosdaal en heb er nog familie :)
 
Je bent lekker aan het uitbreiden dus:thumbs:
Ja al was dit zeker niet gepland en ik heb geen plaats voor zoveel bakken hahahaha dus dat worden er een paar te koop zetten maar die aqua 60 die hou ik als reserve bakje,je weet maar nooit wat er gebeurt.
 
Ja al was dit zeker niet gepland en ik heb geen plaats voor zoveel bakken hahahaha dus dat worden er een paar te koop zetten maar die aqua 60 die hou ik als reserve bakje,je weet maar nooit wat er gebeurt.
Hoeveel heb je er nu bij elkaar dan?;)
 
Heb nog in Liedekerke gewoond :p m'n vader woont nog steeds in Roosdaal en heb er nog familie :)
Das tof om te horen maar ik ben geen echte Liedekerkenaar hoor,ik ben een imigrant lol.
Ik en mijn vrouw komen dikwijls in Aalst,mooie en toffe stad.
 
Hoeveel heb je er nu bij elkaar dan?;)
Wel mijn grote showbak van 1m waarvandit topic gestart is,dan een aqua40 en die Superfish en straks een aqua60 en mss morgen koop ik die 120cm bak.
 
Das tof om te horen maar ik ben geen echte Liedekerkenaar hoor,ik ben een imigrant lol.
Ik en mijn vrouw komen dikwijls in Aalst,mooie en toffe stad.
Ben een echte Aalstenaar haha ben er ook geboren, heb niet lang in Liedekerke gewoond hoor maar ken het er wel redelijk.
Aalst is zeker een toffe stad, moet je maar eens langskomen met Carnaval, grootste feest van heel het land :p fierheid van de stad
 
No hard feelings maar carnaval is niet mijn ding.
Droevig nieuws,kreeg net een sms dat de bak van 120cm is verkocht,das een domper want ik had er mijn zinnen op gezet.:mad::'(
 
Jammer, wat een feest is het zeg.
Dat is minder goed nieuws, op zoek naar een andere van +\- dezelfde grootte?
 
Jammer, wat een feest is het zeg.
Dat is minder goed nieuws, op zoek naar een andere van +\- dezelfde grootte?
Het ging mij vooral om de inhoud van de bak,ja mss als ik nog eens zo'n kans tegen kom.
 
Ja soms vis je net achter het net Johnny maar er komt vast wel weer iets leuks voor je langs.
 
Hoe is het met de nieuwe vissen Johnny? Zijn ze al binnen? En hoe is het met de testkoffer?
 
Hoe is het met de nieuwe vissen Johnny? Zijn ze al binnen? En hoe is het met de testkoffer?
Hey Bart de nieuwe vissen ben ik nog zachtjes aan het gewennen aan mijn water,straks gaan ze alle 18 in mijn bak en de testkoffer is in orde,ik deed het niet goed,maar wat wel raar is dat is dat er in de koffer van JBL geen GH test aanwezig is en dat is zo belangrijk.

Mooi nieuwe avatar heb je.:thumbs:
Heb net een bak gekocht van Aquatlantis van 120cm met kast en alles op en aan
 
Hey Bart de nieuwe vissen ben ik nog zachtjes aan het gewennen aan mijn water,straks gaan ze alle 18 in mijn bak en de testkoffer is in orde,ik deed het niet goed,maar wat wel raar is dat is dat er in de koffer van JBL geen GH test aanwezig is en dat is zo belangrijk.

Goed te horen! We zijn benieuwd naar de foto's van de nieuwe bewoners.

Gelukkig is de koffer wel in orde, die gh test vind ik ook vreemd maar die vloeistof is los redelijk goedkoop te kopen: https://www.aquaplantsonline.nl/sera-gh-totale-hardheid-test-set?search=gh test! De testbuisjes heb je al!

Mooi nieuwe avatar heb je.:thumbs:
Vanmiddag geschoten hier voor de bak;)
Heb net een bak gekocht van Aquatlantis van 120cm met kast en alles op en aan
Gaaf hoor, ook met alle techniek? Want je showbak is nu een meterbak en je hebt nog wat kleine (lege??) bakken? Wat gaat je set-up worden kwa bakken en wat komt er in je nieuwe bak?
 
Ik ga me zo snel mogelijk 2 GH tests kopen en een fles Ferro van Easy Life voor mijn planten.
Ik ga deze bak die nu mee gekomen is van aqua60 houden in geval van nood want heb ooit eens een bak gehad waarvan de vooruit eruit knalde en das echt balen.
De nieuwe bak is idd compleet met alles er op en eraan.
Dit stond bij de advertentie vermeld en ik was gelijk verkocht:
aqualantis 1m20 /45/50 met onderkast.
Jbl 1501 pomp
Led verlichting met controller HVP aqua.
Met nieuwe complete inrichting slagtanden....
Eventueel met vissen naar keuze.
Ik krijg er een koppel apistogramma naar keuze gratis bij plus dat alles gratis naar huis gebracht word.
Wat ik in de nieuwe bak ga steken moet ik nog eens rustig over brainstormen maar mij hoor je alvast niet klagen en ben een tevreden man.
 
Mijn 1m bak gaat niet weg en dan die 1,20m bak die ik net heb gekocht en die aqua60 als reserve en de rest gaat de verkoop in.
In de bak die ik net heb gekocht is alle nieuwste techniek aanwezig en zelfs meer dan dat.
 
Gaaf hoor, via een handelaar of particulier?
Particulier vanop een forum op Facebook,degene die mij die aqua60 plus filters plus 18 visjes heeft gebracht zijne maat.ja de deal was supersnel geklonken.
 
Super hoor, wat een service! Ben benieuwd naar de foto's die gaan komen;)
 
In die nieuwe bak van 120 dan wel een groep ramirezi's of een groep altispinosa's? Vooral al die laatste ben je wel toe verplicht gezien je forum naam:D
 
In die nieuwe bak van 120 dan wel een groep ramirezi's of een groep altispinosa's? Vooral al die laatste ben je wel toe verplicht gezien je forum naam:D
Ja zat ik eigenlijk ook wel aan te denken en mss meer dan 1 koppeltje maar als jullie suggesties hebben laat ze gerust horen qua vissenbestand,ik kan alle hulp best gebruiken.
 
Met 120cm kun je wel een groepje van 6 kwijt denk ik. Gaat hier in elk geval goed tot nu toe.
 
Met 120cm kun je wel een groepje van 6 kwijt denk ik. Gaat hier in elk geval goed tot nu toe.
Ben blij dat het eens de goede kant uit gaat bart,we doen ons best om er iets super moois van te maken zowel voor mens als voor dier.
 
Ben sterk aan het overwegen om in de nieuwe bak een paar koppels apistogramma's te zetten aangezien ik bij de aankoop van de bak een gratis koppel krijg.
@ Ruben: eigenlijk deed ik niet zo heel veel fout bij de tests enkel dat ik bij de KH de druppels moest tellen totdat de kleur veranderd en niet alle druppels er gelijk in doen,de PH had ik moeite mee maar heb nu gezien hoe het moet en ik heb gisteren nog een flesje GH besteld bij aquaplantsonline samen met Easy Life Ferro voor mijn planten.
Foto's volgen van zodra ik kan.
 
Hangt van de apistogramma af, maar in de regel kun je beter 2 mannen op 5 vrouwen houden als je een groep neemt dan 3 of 4 koppels.
 

Terug
Bovenaan