Apisto Agassizii Double Red, maar twijfel of ze dit wel zijn.


Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb eens door je berichten zitten lezen Coulibaly....

Je gaat zelf overal tegenin, bent in iedere discussie waarin je komt zonder uitzondering behoorlijk overtuigd van je eigen gelijk en weinig flexibel en ontvankelijk voor andere opinies, maar ook vooral niet te beroerd om zelf met regelmaat te generaliseren als het je uitkomt.

Na je betoog (zijspoor) over hoe het op internet altijd gaat en wat de nadelen van internetfora zijn moet ik wel even opkijken van wat ik allemaal lees in je andere reacties, zacht gezegd.

Lees jij je eigen reacties wel eens terug? Is er enige consequentie in wat je zegt? Of geldt waar je je aan stoort vooral bij anderen en niet bij jezelf?

Niet serieus te nemen dit.
 
mastertaga zei:
Heb eens door je berichten zitten lezen Coulibaly....

Je gaat zelf overal tegenin, bent in iedere discussie waarin je komt zonder uitzondering behoorlijk overtuigd van je eigen gelijk en weinig flexibel en ontvankelijk voor andere opinies, maar ook vooral niet te beroerd om zelf met regelmaat te generaliseren als het je uitkomt.

Na je betoog (zijspoor) over hoe het op internet altijd gaat en wat de nadelen van internetfora zijn moet ik wel even opkijken van wat ik allemaal lees in je andere reacties, zacht gezegd.

Lees jij je eigen reacties wel eens terug? Is er enige consequentie in wat je zegt? Of geldt waar je je aan stoort vooral bij anderen en niet bij jezelf?

Niet serieus te nemen dit.

Ik generaliseer niet. Toon eens aan waar.

Ik ga ook nergens tegen in. Ik geloof de mensen die daadwerkelijk goede argumenten hebben gebruikt ook wel. En dat gaat dan over de mensen hier op het forum �n in de winkel.

Mensen die drogredenen hebben gebruikt � la 'de meeste winkels zijn slecht, want de paar die ik heb bezocht waren niet goed bezig' of 'ik heb het ��n keer gedaan, het liep niet goed af, dus loopt het nooit goed af' of 'Wat? Die hebben een andere mening dan ik? Dan moet je daar niks meer kopen', neem ik nog steeds ernstig, doch een beetje minder. :)

Maar jij moet niet beslissen, dat moet ik doen. En ik ben nog altijd vrij wat ik met de verkregen info ga doen. Ik geloof dat ik nu voldoende heb aangegeven dat ik wens te wachten en kijken wat er gaat gebeuren.
 
Beste leden,
Gelet op het verloop van dit topic hebben wij deze van een slotje voorzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan