Aquael 30L Smurfen bakje (Fruyit)


Jup sorry voor het lange wachten, maar het was druk druk druk :D

De hoeveelheid garnalen lijkt drastisch verkleint, geen idee hoe dit komt, of ze hunzelf misschien verstoppen, maar lijkjes heb ik niet gevonden
Maar zoals de foto hieronder, zijn er verschillende zwangere vrouwtjes en ook een mooi aantal kleintjes die al ronddwarrelen.

Nu heb ik aan sommige randen van bladeren wat last van baardalg, vooral op een bucephalandra dat zich vanaf het begin niet zo goed kon aanpassen, maar hier een daar ook op andere plantjes.
Nu heb ik hier het meeste van af gekregen, maar nu toch proberen achterhalen wat de reden hiervan was.
IMG_20190315_185940.jpg
 
Mooi dat je al kleintjes hebt en enkele met eitjes Wouter:thumbs:
 
Garnalen zijn maar vreemde beestjes maar mooi dat je zwangeren en jongen hebt rondlopen, komt het allemaal wel goed :)
 
Kleine update.
Een aantal vrouwtjes zijn nu bevallen, nog 2 zwangere die ik momenteel zie ronddwarrelen.
Het beetje draadalg waar ik last van had is bijna helemaal weg.
 
Mooi om te horen Wouter dus straks zit je met een overschot.
 
Kleine update.

Het wel en wee van de garnalen is wat het zelfde gebleven, de kleintjes groeien goed, maar verstoppen zich ook goed.
Nu heb ik 1 van men bucephalandra plantjes dat iets raar doet, heb er wat research achter gedaan maar niks gevonden.
IMG_20190507_185603.jpg

Een blaadje waar wat alg op zat en beschadigd was, begon zich af te zetten van de plant en is begonnen met wortels groeien, dit is het resultaat na 4 dagen.
Nu vraag ik mij af, is iemand hier bekend mee? met bucephalandra of andere plantjes? Hoe het er naar uit ziet wordt dit een plant opzich?
Moederplant :
IMG_20190507_185800.jpg
IMG_20190507_185752.jpg
 

Terug
Bovenaan