Aqualantis Fusion 70 van Jan Fokke


Zo even aquarium onderhanden nemen, foto's volgen later
 
vsnavond even foto's maken nu te veel weerspiegeling
 
20210505_153710.jpg
20210505_153717.jpg
 
Mooi groen Jan maar als ik de eerste foto goed bekijk dan moet je nog even de ramen doen;)
 
Mooi bakje Jan, staat er weer lekker bij.

Gr. Ed
 
ja zijramen moeten nog even gedaan worden en de rode plant wat gesnoeid worden
Ja je bent niet de enige die dit soms vergeet hoor. Ik doe vaak wel de voorruit maar ja vergeet de zijruiten dan ook.
 
Lekker bezig geweest Jan.
ja klopt moest ook wel weer even . Volgende week kan ik nog normaal waterwissel doen en dan afwachten hoe het komt omdat ze de keuken wc en badkamer gaan verbouwen in 3 weken tijd. Dus weet niet of er een kraan en afvoer te gebruiken is
 
Nou dat was douchen bij de familie en eten uit de magnetron :DD :DD
 
Laatst bewerkt:
Na 3 weken geen onderhoud hebben kunnen doen wou ik vnadaag weer onderhoud doen alleen kwam er nu achter dat door de verbouwing van mijn keuken en badkamer dat mijn osmose apparaat kapot is gegaan en nu dus geen waterwissel kan doen.
Planten en vissen doe het goed planten zijn lekker verwilderd
 
Balen dat je osmose stuk is Jan.
ja klopt maar onderdeel is besteld dus hoop hem morgen of dinsdag binnen te hebben zodat ik dan nog wel waterwissel kan doen en dan vogende week langzaam weer alles terug snoeien
 
ja is wel mooie jungle shape is gekomen door 4 weken geen onderhoud en water wissels kunnen doen
Tjah, weet je nu dus ook meteen dat je met een gerust hart ff een poosje op vakantie kan wat deze bak betreft
 
Tjah, weet je nu dus ook meteen dat je met een gerust hart ff een poosje op vakantie kan wat deze bak betreft
ja klopt zondag eerst maar weer een begin maken alles weer een beetje terug te snoeien
 
Lekker bezig geweest Jan.
Ja klopt was ook wel nodig, denk dat ik ongeveer een paar kilo kroos er eerst uit hebben moeten halen.
ZIt alleen te tweivelen of ik die plant met die hele grote bladeren er uit moet halen en er een soort voor terug plaatsen die wat kleinere bladeren heeft
 
Ik vind die plant wel wat hebben Jan, vult mooi de gele bovenkant.
 
Deze,?
Aponogeton ulvaceus
Daar zie ik bij mij ook dit soort bloemen uitkomen, maar dan witte.
 

Terug
Bovenaan