Ik heb hier hetzelfde beeld. Dus ben er ondertussen wel aan gewend.Zei er iemand: “bruinalg” ?
Ik heb hier hetzelfde beeld. Dus ben er ondertussen wel aan gewend.Zei er iemand: “bruinalg” ?
Heb jij de potjes geduld nog dan John 😅🤣Staat er verder netjes bij Coen. Geduld, geduld, geduld😉
Die gaan als warme broodjes hier op t forum 😀 net een mail van Jos terug om een afspraak te maken 🙂Heb jij de potjes geduld nog dan John 😅🤣
Ja natuurlijk want ik bewaar de lege potjes altijd🤣🤣Heb jij de potjes geduld nog dan John 😅🤣
Geweldig!!!!Die gaan als warme broodjes hier op t forum 😀 net een mail van Jos terug om een afspraak te maken 🙂
Nou mijn lege niet hoorDie gaan als warme broodjes hier op t forum
Geen tijd voor een lange post, die komt later. Net de vissen bij Jos gehaald. 9 Rio nana yen 12 blovian ram🙂
ze zijn van oktober geloof ik. zijn niet heel klein meer hoor. de lijfjes zijn een cm of 4 hoog schat ik.Leuk! 😍 Nog vrij kleintjes of niet? Benieuwd hoe ze er in de bak gaan uitzien!
T zijn een stel brutale flerken 😀 zo nieuwsgierig
Vandaag bij Frits Kuiper 4 L129 gehaald. Ik had er 1 dus nu 5. Ze moeten nog even op kleur komen…
Voorlopig is het even klaar met nieuwe vissen…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.