Dat is me geheel niet opgevallen CoenIk probeerde de achterstand in onderhoud in beeld te brengen
Dat is me geheel niet opgevallen CoenIk probeerde de achterstand in onderhoud in beeld te brengen
Dat valt je toch zelf altijd meer op dan een anderBedankt beiden🙂
Ik probeerde de achterstand in onderhoud in beeld te brengen 😅
Waarschijnlijk wel🙂Dat valt je toch zelf altijd meer op dan een ander
Bedankt 🙂 heb 2 achterblijvers.. die lijken niet echt te groeien helaas. Maar dat hoort er bij.Maanvissen zien er goed uit! Heb je ook foto van alles? Met meubel enzo?
Tnx! Ziet er goed uitBedankt 🙂 heb 2 achterblijvers.. die lijken niet echt te groeien helaas. Maar dat hoort er bij.
Hierbij ook de foto’s.
Ik heb er een automaat op gezet🙂Hoe heb je het gedaan met voeren tijdens je vakantie? Iemand gevraagd?
Misschien een domme vraag hoor, maar ik zie alleen automaten die je op de rand moet zetten. Maar dan zou je de kap toch open moeten laten?Ik heb er een automaat op gezet🙂
Ja dat vind ik lastig, ga 8 dagen weg naar Spanje 🙈🙈. Durf de kap niet open te laten danhttps://www.aquastorexl.nl/dupla-du...wVsVPpO53cG-bc-ZGN5mkZRydyBrCW5xoCN4AQAvD_BwE
Ik gebruik deze. Die zet ik op de trek strip. Dan moet er idd 1 plaat van af blijven.
Heb je springers?Ja dat vind ik lastig, ga 8 dagen weg naar Spanje 🙈🙈. Durf de kap niet open te laten dan
Ik probeer -met een flinke marge- een beetje biotoop te blijven.. dus die komen er voor alsnog niet in.Nice! Geen fan van valisneria? Volgens mij doen maantjes het daar wel goed op?
Ik probeer -met een flinke marge- een beetje biotoop te blijven.. dus die komen er voor alsnog niet in.
De waterpret hingen ze ook niet echt tussen overigens..
"Traditioneel" ZA, in de eerste instantie waar de manen vandaan komen (rio nanay). Maar daar ben ik uit praktische overwegingen ook al weer van af gestapt ben😀, dus het continent is inmiddels wel goed. Bij Vallisneria zie ik "De plant is in Nederland ingevoerd en komt van nature voor in Zuidwest-Europa, Noord-Afrika en Zuidwest-Azië" staan op Wiki, dus dat is wel heul erg uit de richting 😉
ik ga er nog eens naar kijken 🙂Ik ben er niet heel diep ingedoken, maar als ik het hier zie komt het ook in ZA voor;
Bekijk bijlage 378048
https://www.aquariumwereld.be/vivarium/planten/vallisneria_spiralis/vallisneria_spiralis.htm
Mooie foto s en hoe oud zijn de Manen nu Coen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.