cemedia
Well-known member
Dikke shit… blauwalg. Ik denk door t stevige voeren.. ik zal morgen een wat uitgebreidere post doen met m’n plan van aanpak🙂
Dat denk ik ook John, in combinatie met het stevige voeren is het allemaal wat instabiel natuurlijk. Komt vanzelf goed 🙂 Bij deze bak merk ik dat ik wat meer ervaring heb en minder snel in paniek raak gelukkigMisschien heeft het te maken dat je bak nog maar kort draait en je met de Manen de bak best belast. De bacteriecultuur zal zich moeten aanpassen vermoed ik.
Tja dat moet je aan de vis vragen Coen😉zou dat t beste plekje van de bak zijn?
Is dat een sterbai?Zoek de cory..😀 zou dat t beste plekje van de bak zijn?
Is dat een sterbai?
Dit is na een week John.Als het weinig is dan zoveel mogelijk dagelijks afhevelen Coen.
Haha herkenbaar, doen ze hier ook 😆Zo’n waterwissel blijft spannend voor de manen… #watjes.
Ze kunnen open🙂 het vertekend een beetje denk ik
Nee nog niet. Daar willen we een mooie foto tegenaan maken. Ik weet niet of lijsten in de bak kan. Is volgens mij best scherp?Heb je er aan de andere kant iets helemaal tegenaan staan dat je voor gekozen hebt de deurtjes aan deze kant te hebben?
Wel echt mooi, dat leisteen motief. Wel s gedacht om in je bak ook iets met leisteen te doen, en zo het exterieur en interieur
met elkaar te matchen?
Zit jij dan bij Coen thuis naar zijn manen te kijken?😉Prachtig zijn ze he, geniet er elke dag zo ontzettend veel van
Ik weet niet hoever ik op mn e bike kan fietsen Coen maar als ik dat red en ik ben in de buurt dan laat ik het je wetenNiet dat ik weet, maar altijd een keer welkom 🙂 geldt ook voor jou John
Beetje onhandig opgeschreven zie ik nu ja 😅🤣Zit jij dan bij Coen thuis naar zijn manen te kijken?😉
Ach het was wel duidelijk hoor maar ik kon het even niet laten😉Beetje onhandig opgeschreven zie ik nu ja 😅🤣
Nee nog niet. Daar willen we een mooie foto tegenaan maken. Ik weet niet of lijsten in de bak kan. Is volgens mij best scherp?
Vissen blijven mooi…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.