Ehhh, maar hoe wil je de waterpas op het water houdenWater. Water is waterpas.
😉Ehhh, maar hoe wil je de waterpas op het water houdenWater. Water is waterpas.
😉Plankje, strip aluminium, zulks?Ehhh, maar hoe wil je de waterpas op het water houden😉
5 mm is ook totaal niet waterpas"ongeveer waterpas" is vrij te interpreteren. Ik vind een verschil van 5 mm in waterhoogte aan de voor en achterkant wel storend maar voor een ander is dat misschien hartstikke prima. Als je het doet, doe het dan meteen goed zou ik denken. 🙂

Google is your friend:"Een polemiek (van het Griekse woord πόλεμέω póleméo, dat oorlog voeren betekent) is een openlijk gevoerde pennenstrijd, die zich vaak afspeelt tussen vakgenoten. Polemieken komen voort uit conflicterende standpunten die opponenten betogen."polemiek ?? wat is dat dan weer ?
Nou ik ben wel benieuwd of Artic iets met de tips heeft kunnen doen en of de bak nu wel goed staat.
Waarschijnlijk staat de bak wel waterpas. Moet nog steeds zo’n grotere halen die ik dan ook lekker zelf ga houden. Kan ik ALLES in huis gaan nameten😀Jazeker! Ik ben er achter gekomen dat dat kleine ding inderdaad niet goed afgesteld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.