Aquatlantis aquarium lek hoe gaat het met garantie?


Zou tijdelijk ff een stukje ductape rond de hoek doen, dan heeft hij wat extra stevigheid. Niet het mooiste, maar wel iets verhoogde veiligheid. 't Is toch maar tijdelijk....
Er zit een aluminium rand zeg maar rond. dit is voor de steun en bij elkaar houden van het glas . ik weet niet of ductape nog meerwaarde daaraan bied? maar als ik het waterpeil lager zet dan het lek dan lekt het sowieso niet meer..
 
Tja ik zou voor alle zekerheid het iets verlagen want het is maar tijdelijk.
Is nu al gedaan, gelukkig is het maar tijdelijk want ik vind het niet mooi en ook hinderlijk als het water lager staat. het licht zie je dan in het water schitteren.
 
Even over wat anders. ik heb 2 algeneters Ancistrus mannetjes. de ene werd altijd weggejaagd door de andere maar sinds een week is het ineens andersom. de bangerik is nu ineens de baas en erg dominant , en de dominante is nu de bangerik en die is nu echt bang voor die andere die eerst altijd bang was .wat kan er gegeurd zijn? ze zijn nu beiden anderhalf jaar oud en samen gekomen.
 
Is nu al gedaan, gelukkig is het maar tijdelijk want ik vind het niet mooi en ook hinderlijk als het water lager staat. het licht zie je dan in het water schitteren.
Ja dat snap ik maar gelukkig is het tijdelijk en je kan beter voor safe gaan. Water op de vloer is ook iets waar je niet op zit te wachten natuurlijk.
 
Happy Food GIF by Regal

Ik heb ook al een aantal dagen zitten meelezen, met popcorn op de bank. Tjonge, ook nog een echt Hollywood-einde!

Hoe zou deel 2 zijn?? Kan niet wachten ;))
 
Even over wat anders. ik heb 2 algeneters Ancistrus mannetjes. de ene werd altijd weggejaagd door de andere maar sinds een week is het ineens andersom. de bangerik is nu ineens de baas en erg dominant , en de dominante is nu de bangerik en die is nu echt bang voor die andere die eerst altijd bang was .wat kan er gegeurd zijn? ze zijn nu beiden anderhalf jaar oud en samen gekomen.
Wisseling vd wacht andre en heb je al emmers , handdoeken en kuipen klaarstaan voor de wisseling want ik wil het nou wel eens zien van je
 
Er zit een aluminium rand zeg maar rond. dit is voor de steun en bij elkaar houden van het glas . ik weet niet of ductape nog meerwaarde daaraan bied? maar als ik het waterpeil lager zet dan het lek dan lekt het sowieso niet meer..
Zowieso in ieder geval hebben kunnen besluiten tussen de ronde aluminium rand de ducktape en ook het waterpeil-
 

Terug
Bovenaan