Aquatlantis aquarium lek hoe gaat het met garantie?


Ik heb mijn complete laptop eens terug met de post moeten sturen naar een computer webwinkel omdat de video kaart gekke dingen vertoonde.... kreeg niks terug want de gekke strepen liet hij daar blijkbaar niet zien.... geen compensatie niks... nu zal een aquarium opgehaald worden want je kunt hem moeilijk achterlaten bij een post nl punt om hem zelf te versturen, ik zou niet voor compensatie vragen maar een nieuwe bak. Het zal maar een zwakke plek zijn en na een aantal jaar knappen....
Ja maar zoals je zelf schrijft . ze zullen maar eens niets vinden.. dan krijg ik ook niets.. het Aquarium lekt nu nog steeds niet. en dan heb ik helemaal niets als ze niets vinden. het Aquarium kan evengoed ergens anders kapot gaan buiten de garantie tijd, dat kan je op voorhand niet weten. lekkage was micro en helemaal uiterst bovenin waar amper druk op zit dus dat vind ik zo zorgelijk niet voor de toekomst. ik kan hem altijd wat minder vol zetten of eventueel zelf nog kit erover doen. maar ik heb de bak nog geen jaar nu dus ik wil wel graag gecompenseerd worden voor de ontstane schade aan de onderkast want uitgezet hout gaat nooit meer weg en vind ik een rotzicht. . dat het Aquarium nu niet meer lekt neem ik dan zoals het is. kort samengevat ik zou alleen al tevreden zijn met een nieuwe onderkast.

er zit trouwens ook nog een hele dure achtergrond sticker op die ben ik dan ook kwijt en zullen ze vast niet vergoeden?
 
Laatst bewerkt:
Weet je? Nee die sticker krijg je zeker NIET vergoed..

en ander advies? Trek je klacht maar in als je zo twijfelt.
 
Vergoeding kun je vergeten. Je hebt recht op een goed werkend aquarium en dat is waar ze als het goed is voor gaan zorgen.
Ik als fabrikant zou je het voordeel van de twijfel geven en de bak laten omruilen. Maar ze zullen moeten controleren of er echt iets aan de hand is. Je hebt een filmpje gemaakt. Dat vind ik als fabrikant altijd fijn. Het is vaak lastig om het probleem te kunnen reproduceren. Met jouw input kunnen ze gericht gaan zoeken.
Maar het papierwerk moet nu eenmaal gedaan worden.
 
Laten we gewoon afwachten wat de verkoper gaat zeggen en voorstellen want als ze coulant zijn valt alles wellicht reuze mee:deal:
Niemand kan in een glazen bol kijken denk ik;)
 
Ben erg benieuwd hoe het afloopt omdat het nu opeens niet meer lekt en dat het nu over het meubel gaat.
Ook omdat schijnbaar iedereen vergeten is of niet weet dat Andre al eens compensatie gehad heeft voor dit meubel, toen het bij aankomst iets beschadigd bleek te zijn.
 
Op slot zetten is niet nodig.
Dat zou ook echt zonde zijn. Ik lees dit topic echt met plezier. In een week 8 pagina's met (on)zin.
Het gaat werkelijk alle kanten op. Zowel fabrikant, webwinkel als iedereen die serieus een duit in het zakje doet wordt af geserveerd;)

Ik wens Olibetta veel succes, maar mijn gevoel zegt dat het niet mee gaat vallen het naar tevredenheid van TS op te lossen.
 
Ja maar zoals je zelf schrijft . ze zullen maar eens niets vinden.. dan krijg ik ook niets.. het Aquarium lekt nu nog steeds niet. en dan heb ik helemaal niets als ze niets vinden. het Aquarium kan evengoed ergens anders kapot gaan buiten de garantie tijd, dat kan je op voorhand niet weten. lekkage was micro en helemaal uiterst bovenin waar amper druk op zit dus dat vind ik zo zorgelijk niet voor de toekomst. ik kan hem altijd wat minder vol zetten of eventueel zelf nog kit erover doen. maar ik heb de bak nog geen jaar nu dus ik wil wel graag gecompenseerd worden voor de ontstane schade aan de onderkast want uitgezet hout gaat nooit meer weg en vind ik een rotzicht. . dat het Aquarium nu niet meer lekt neem ik dan zoals het is. kort samengevat ik zou alleen al tevreden zijn met een nieuwe onderkast.

er zit trouwens ook nog een hele dure achtergrond sticker op die ben ik dan ook kwijt en zullen ze vast niet vergoeden?
Klopt ik had bij de laptop ook foto's en zelfs een film gestuurd, maargoed... kende die hele olibetta website niet was nu wel even nieuwsgierig geworden haha.

Ben benieuwd wat bij jouw de uitkomst is.
 
Dat zou ook echt zonde zijn. Ik lees dit topic echt met plezier. In een week 8 pagina's met (on)zin.
Het gaat werkelijk alle kanten op. Zowel fabrikant, webwinkel als iedereen die serieus een duit in het zakje doet wordt af geserveerd;)

Ik wens Olibetta veel succes, maar mijn gevoel zegt dat het niet mee gaat vallen het naar tevredenheid van TS op te lossen.
Ik ben snel tevreden en het is gewoon simpel. de bak lekte en heb ik intussen opgelost door de kit aan te drukken. maar de ontstane schade van het lekken moet nog opgelost worden . ander meubeltje en ik ben dik tevreden.
maar mocht Olibetta een nieuwe bak erbij willen sturen, natuurlijk ook altijd goed.
 
Ik ben snel tevreden en het is gewoon simpel. de bak lekte en heb ik intussen opgelost door de kit aan te drukken. maar de ontstane schade van het lekken moet nog opgelost worden . ander meubeltje en ik ben dik tevreden.
maar mocht Olibetta een nieuwe bak erbij willen sturen, natuurlijk ook altijd goed.
Misschien willen ze ook nog wel een tijdelijk onderkomen regelen en helpen opnieuw inrichten😂 ben benieuwd!
 
Misschien willen ze ook nog wel een tijdelijk onderkomen regelen en helpen opnieuw inrichten😂 ben benieuwd!
Dat zal niet nodig zijn. ik ga de bak toch niet wisselen. de bak lekt nog steeds niet.
 
Laatst bewerkt:
Wauw dit zullen jullie ook wel niet geloven. Ik heb nu net bericht van de winkel gekregen met het volgende antwoord,


Beste Andre,

Je krijgt een compleet nieuw aquarium plus kast, echter is deze op dit moment niet op voorraad bij de leverancier/fabrikant. Het oude aquarium hoef je niet terug te sturen, deze kun je via de gebruikelijke manier in je gemeente weggooien (of proberen te verkopen op Marktplaats als terrarium)

zodra het aquarium op voorraad is, wordt deze direct verstuurd en neemt Dachser contact met je op voor een bezorgdatum.

Alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

Olibetta
 
Wauw dit zullen jullie ook wel niet geloven. Ik heb nu net bericht van de winkel gekregen met het volgende antwoord,


Beste Andre,

Je krijgt een compleet nieuw aquarium plus kast, echter is deze op dit moment niet op voorraad bij de leverancier/fabrikant. Het oude aquarium hoef je niet terug te sturen, deze kun je via de gebruikelijke manier in je gemeente weggooien (of proberen te verkopen op Marktplaats als terrarium)

zodra het aquarium op voorraad is, wordt deze direct verstuurd en neemt Dachser contact met je op voor een bezorgdatum.

Alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

Olibetta

Nou, nette service. Voor hun ws goedkoper om de bak af te schrijven dan een poging te doen tot reparatie.
 
Ik ga de bak nu toch maar wisselen uit voorzorg en de oude opruimen.
 
Nou, nette service. Voor hun ws goedkoper om de bak af te schrijven dan een poging te doen tot reparatie.
Ja dat schreef ik eerder ook al. 2x versturen en dan nog nakijken etc het gaat niet om een waterkoker maar betreft een groot Aquarium.
 
Maar hoe handelt een winkel dit dan af met de fabrikant? want waar blijven die garantievoorwaarden dan?
 
Maar hoe handelt een winkel dit dan af met de fabrikant? want waar blijven die garantievoorwaarden dan?
Zoiets zal per geval bekeken worden. Hun zullen ook wel denken die Andre heeft zoveel pech gehad laten we dit maar eens goed afhandelen .
 
Zoiets zal per geval bekeken worden. Hun zullen ook wel denken die Andre heeft zoveel pech gehad laten we dit maar eens goed afhandelen .
Pech heb ik zeker gehad met dit Aquarium. maar ik vind het ook erg netjes van Olibetta. daaruit blijkt dat dit een uiterst betrouwbare winkel is met goede service.
 
Dat is boffen zeg! Jij gaat het nieuwe jaar vrolijk in. En je vissen ook.
Ja ik ben er heel erg blij mee. ook voor de vissen. nu is het enkel nieuw huis inrichten en overzetten op het moment dat hun huis klaar is. nu hoeven ze niet in een cementbak
 
Wauw dit zullen jullie ook wel niet geloven. Ik heb nu net bericht van de winkel gekregen met het volgende antwoord,


Beste Andre,

Je krijgt een compleet nieuw aquarium plus kast, echter is deze op dit moment niet op voorraad bij de leverancier/fabrikant. Het oude aquarium hoef je niet terug te sturen, deze kun je via de gebruikelijke manier in je gemeente weggooien (of proberen te verkopen op Marktplaats als terrarium)

zodra het aquarium op voorraad is, wordt deze direct verstuurd en neemt Dachser contact met je op voor een bezorgdatum.

Alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

Olibetta
Man ik ben superblij voor je!!!
 
Nou, dat is een goede afloop Andre. Meer dan waarop je had durven hopen denk ik. Veel plezier met je nieuwe bak en meubel!

Mag gezegd worden dat dit van Olibetta een zeer goed service is, erg coulant in mijn ogen.
 
Nou, dat is een goede afloop Andre. Meer dan waarop je had durven hopen denk ik. Veel plezier met je nieuwe bak en meubel!

Mag gezegd worden dat dit van Olibetta een zeer goed service is, erg coulant in mijn ogen.
Nou, dat is een goede afloop Andre. Meer dan waarop je had durven hopen denk ik. Veel plezier met je nieuwe bak en meubel!

Mag gezegd worden dat dit van Olibetta een zeer goed service is, erg coulant in mijn ogen.
Coulantsie is wat ons onderscheid.
 
Wauw dit zullen jullie ook wel niet geloven. Ik heb nu net bericht van de winkel gekregen met het volgende antwoord,


Beste Andre,

Je krijgt een compleet nieuw aquarium plus kast, echter is deze op dit moment niet op voorraad bij de leverancier/fabrikant. Het oude aquarium hoef je niet terug te sturen, deze kun je via de gebruikelijke manier in je gemeente weggooien (of proberen te verkopen op Marktplaats als terrarium)

zodra het aquarium op voorraad is, wordt deze direct verstuurd en neemt Dachser contact met je op voor een bezorgdatum.

Alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

Olibetta
Dat is echt top service. Je kunt wel een taart opsturen sturen naar die jongens daar.

Dit is ook wel het vermelden waard in het webshops topic. De huidige status daar kan potentiële kopers toch afschrikken.
 
Ik zie nu toch weer wat vocht onder de lijst. dus ga het waterpeil uit voorzorg lager zetten .
 

Terug
Bovenaan