Andre73
Well-known member
- Lid geworden
- 31 januari 2023
- Leeftijd
- 51
Ja maar zoals je zelf schrijft . ze zullen maar eens niets vinden.. dan krijg ik ook niets.. het Aquarium lekt nu nog steeds niet. en dan heb ik helemaal niets als ze niets vinden. het Aquarium kan evengoed ergens anders kapot gaan buiten de garantie tijd, dat kan je op voorhand niet weten. lekkage was micro en helemaal uiterst bovenin waar amper druk op zit dus dat vind ik zo zorgelijk niet voor de toekomst. ik kan hem altijd wat minder vol zetten of eventueel zelf nog kit erover doen. maar ik heb de bak nog geen jaar nu dus ik wil wel graag gecompenseerd worden voor de ontstane schade aan de onderkast want uitgezet hout gaat nooit meer weg en vind ik een rotzicht. . dat het Aquarium nu niet meer lekt neem ik dan zoals het is. kort samengevat ik zou alleen al tevreden zijn met een nieuwe onderkast.Ik heb mijn complete laptop eens terug met de post moeten sturen naar een computer webwinkel omdat de video kaart gekke dingen vertoonde.... kreeg niks terug want de gekke strepen liet hij daar blijkbaar niet zien.... geen compensatie niks... nu zal een aquarium opgehaald worden want je kunt hem moeilijk achterlaten bij een post nl punt om hem zelf te versturen, ik zou niet voor compensatie vragen maar een nieuwe bak. Het zal maar een zwakke plek zijn en na een aantal jaar knappen....
er zit trouwens ook nog een hele dure achtergrond sticker op die ben ik dan ook kwijt en zullen ze vast niet vergoeden?
Laatst bewerkt: