Aquatlantis aquarium lek hoe gaat het met garantie?


Andre
Ik zal met inachtneming nog een keer reageren en dan hou ik het voor gezien sorry.je bent nog maar kort lid van dit forum maar blijf dit dan ook wij kunnen jou ook helpen met andere en komende problemen.Val niet in een diep dal.
Dat van de condens was een aanname, maar een bak kan in mijn idee nooit lekken in de bovenste waterlaag, daar is geen waterdruk aanwezig, ik had het beter gesnapt als dit net boven de bodem was gebeurt.
Een meer ervaren aquariaan had zomaar kunnen vaststellen dat B.V. De kitnaad gesloten is aan de bovenzijde en dan is lekkage uitgesloten.

Wat ik niet begrijp is dat na 210 heen en weer berichten je ineens reageerd met ' als ik ergens op drukt is het weg'.

Ik heb ooit een EHBO cursus gevolgd met als toevoeging hartreanimatie, maar dat is lang geleden, ik ga nu niet meer ergens op drukken want dan kan ik zonder aantekening met een verlopen EHBO diploma zomaar aansprakelijk gesteld worden voor iets waar ik niet op zit te wachten, zomaar tussendoor.
Kort lid en dan blijven. wat wil je daarmee zeggen? klinkt erg onvriendelijk .. en Kit kan overal lekken hoor. ik heb vaker bij kit gezien dat ging lekken. veel waterdruk is helemaal niet nodig?? het is niet zo dat het water er met stralen uit gutste . het was waarschijnlijk gewoon een micro lekkage met wat ophoping van vocht die onder de lijst ging zitten die dan om de zoveel tijd een druppel vormde en naar beneden rolde . bij op de kit drukken omdat er vermoedelijk op dan moment water onder zat kwamen er op dat moment een paar goede druppels naar beneden. het zoekt zich een weg door de lijst . nu is het gestopt nadat ik de kit heb aangedrukt. geloof het of niet maar het is blijkbaar mogelijk. ik ga nu niet meer aan de kit morrelen want dan heb je juist kans dat het terug gaat lekken en erger word.
 
Mijn grootste zorgen zijn nu dat als ik het Aquarium terugstuur ze niets gaan vinden en ik alle kosten daarvoor mag betalen en alles voor niets heb gedaan. zouden jullie een Aquarium gaan terug sturen dat al dagen of weken niet meer lekt nadat je de kit hebt aangedrukt????

Jazeker, heel graag, want lek is lek, zeker als er weer druk op komt kan het weer open gaan.

Stop met dat "gezever" en wacht op de verkopende partij.

Bak en kast omruilen, case 🔒

Maar als jij een lekke bak, vermoedelijk met luchtbel in kit, en een beschadigd meubel houdt, even goede vrienden. Geniet dan vooral van de Flora en fauna
 
Mijn grootste zorgen zijn nu dat als ik het Aquarium terugstuur ze niets gaan vinden en ik alle kosten daarvoor mag betalen en alles voor niets heb gedaan. zouden jullie een Aquarium gaan terug sturen dat al dagen of weken niet meer lekt nadat je de kit hebt aangedrukt????
kort gezegd ja…die zal ik terug sturen. Eenmaal aan het lekken en ik zou er geen vertrouwen meer in hebben.
Snap daarom niet dat jij zo’n bak nog vertrouwd 🤷‍♂️
Je weet nog niet eens wat de kosten zullen zijn dus beter gewoon afwachten wat olibetta gaat voorstellen en daarna kan je je altijd nog zorgen maken.
 
Mijn grootste zorgen zijn nu dat als ik het Aquarium terugstuur ze niets gaan vinden en ik alle kosten daarvoor mag betalen en alles voor niets heb gedaan. zouden jullie een Aquarium gaan terug sturen dat al dagen of weken niet meer lekt nadat je de kit hebt aangedrukt????
Hier mag je ook de kit komen aandrukken hoor vooral wist ik niet dat jij droge siliconekit door,, ,, kunt laten plakken.
 
Nog een keer Andre, wat ik bedoelde is dat je op dit forum blijft, dat is toch niet onvriendelijk, wil juist dat je hier blijft je begrijpt mij helemaal verkeerd, sommige nieuwe leden gaan na wat kritiek weg en die zie je niet meer.
Dat is ook niet wat het forum voor ogen heeft, misschien dat John dat beter kan verwoorden, onze online vertegenwoordiger, hij zal op dit bericht van mij wel reageren met een immer juiste reactie.
 
Heel eerlijk, als het verhaal klopt dat de kitnaad een beetje zweet en met een keer aandrukken weer waterdicht is, kan dat alleen bij de bovenste waterlaag. Lager in de bak is vrijwel onmogelijk om op die manier te fixen omdat er teveel druk op staat maar als het ergens mogelijk is, is dat op het aller bovenste randje rond de waterspiegel. Al heb ik het ook nog nooit gezien.
 
Nog een keer Andre, wat ik bedoelde is dat je op dit forum blijft, dat is toch niet onvriendelijk, wil juist dat je hier blijft je begrijpt mij helemaal verkeerd, sommige nieuwe leden gaan na wat kritiek weg en die zie je niet meer.
Dat is ook niet wat het forum voor ogen heeft, misschien dat John dat beter kan verwoorden, onze online vertegenwoordiger, hij zal op dit bericht van mij wel reageren met een immer juiste reactie.
Ik ben niet zoo hoor, ik kan best kritiek hebben maar ik verzin dit onderwerp niet want anders zou ik hier niet zoveel berichten over schrijven , dit kost mij tenslotte ook tijd en ik vind het erg zorgelijk wat er met mijn Aquarium is gebeurd. alleen ben ik nu bang dat ze niets gaan ontdekken als ik terugstuur nadat ik de kit heb aangedrukt.
Heel eerlijk, als het verhaal klopt dat de kitnaad een beetje zweet en met een keer aandrukken weer waterdicht is, kan dat alleen bij de bovenste waterlaag. Lager in de bak is vrijwel onmogelijk om op die manier te fixen omdat er teveel druk op staat maar als het ergens mogelijk is, is dat op het aller bovenste randje rond de waterspiegel. Al heb ik het ook nog nooit gezien.
Ik heb dit ook nog nooit eerder in een Aquarium meegemaakt maar wat je schrijft klinkt wel logisch en zo is het in mijn geval ook.
 
Maar sorry, nogmaals dat moet je kunnen zien aan de kitnaad, die moet gesloten zijn zonder onderbreking of wat dan ook, maar daar heb je iemand voor nodig die dat kan vaststellen.
En dan is het nog geen groot probleem.
 
Maar sorry, nogmaals dat moet je kunnen zien aan de kitnaad, die moet gesloten zijn zonder onderbreking of wat dan ook, maar daar heb je iemand voor nodig die dat kan vaststellen.
En dan is het nog geen groot probleem.
Neehoor dat hoeft niet gebroken te zijn. de kit kan uit 1 geheel zijn en een belletje onder een stukje zitten met aan de zijkant daarvan een klein micro gaatje. door het dicht drukken zal er iets gebeurd zijn waardoor het nu net afdicht.
 
Andre, kan niets anders zeggen dan dat je het bij het juiste eind hebt, maar laten we elkaar op de hoogte blijven houden, niet enkel mij maar het forum.
 
Andre, kan niets anders zeggen dan dat je het bij het juiste eind hebt, maar laten we elkaar op de hoogte blijven houden, niet enkel mij maar het forum.
Dat zal ik zeker doen. ik ben zelf ook erg benieuwd naar hoe dit afloopt.
 
@Andre73
Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Ik zou zeggen, maak een pas op de plaats. Het is al eens gezegd en ik val dus in herhaling als ik zeg, eerst de reactie van de verkoper afwachten.
Ook zij zijn 3 dagen dicht geweest en zullen hun best doen de daardoor ontstane achterstallige mails, zo snel mogelijk te beantwoorden.

Nu ben je bezig met 'als zus, dan zo, als niet zo, dan dit. . Helpt je niet snel het gewenste antwoord te krijgen van de verkoper.
Wacht dat antwoord af en vertrek vanaf daar verder. Dan kun je ook gericht je volgende zet bepalen.
 
@Andre73
Ik zit met verbazing dit topic te lezen. Ik zou zeggen, maak een pas op de plaats. Het is al eens gezegd en ik val dus in herhaling als ik zeg, eerst de reactie van de verkoper afwachten.
Ook zij zijn 3 dagen dicht geweest en zullen hun best doen de daardoor ontstane achterstallige mails, zo snel mogelijk te beantwoorden.

Nu ben je bezig met 'als zus, dan zo, als niet zo, dan dit. . Helpt je niet snel het gewenste antwoord te krijgen van de verkoper.
Wacht dat antwoord af en vertrek vanaf daar verder. Dan kun je ook gericht je volgende zet bepalen.
Nou Ik ben niet de enige die bezig is... dat is gekomen omdat er gelijk bepaalde mensen zeiden dat word terugsturen op eigen kosten bla bla bla, omdat dit de garantie voorwaarden zijn van Aquatlantis. en terwijl hun ook nog niet kunnen weten hoe de winkel erop gaat reageren wisten hun het blijkbaar al wel.
 
Net bericht gekregen van de winkel.,

Beste Andre,

Ik heb je video en foto goed ontvangen, deze doorgestuurd ter beoordeling aan onze garantie afdeling.

Door de feestdagen zijn we momenteel niet helemaal op volle bezetting, waardoor het iets langer kan duren voordat we je vragen beantwoorden. We hopen op je begrip en wensen je alvast fijne jaarwisseling toe.


Met vriendelijke groet,

Olibetta
 
Vervelend van je aquarium en extra vervelend dat de feestdagen ertussen vallen. Wel extra reminder om bij aanschaf van zaken als een aquarium of filter, extra kritisch te kijken waar je dit doet, en hoe je daar geholpen wordt in situaties als deze.
 
Nou Ik ben niet de enige die bezig is... dat is gekomen omdat er gelijk bepaalde mensen zeiden dat word terugsturen op eigen kosten bla bla bla, omdat dit de garantie voorwaarden zijn van Aquatlantis. en terwijl hun ook nog niet kunnen weten hoe de winkel erop gaat reageren wisten hun het blijkbaar al wel.
Het was natuurlijk je eigen vraag hoe het zal gaan met garantie.
Daarom heb je dit topic geopend.
Iemand heeft de garantie voorwaarden overgenomen en geplaatst van aqualantis. Dit is toch wat je wou weten ??

Dat olibetta je misschien wat extra tegemoet zou komen zou best kunnen maar dat was je vraag niet en dat kan niemand je vertellen behalve hun zelf.
 
Nou Ik ben niet de enige die bezig is... dat is gekomen omdat er gelijk bepaalde mensen zeiden dat word terugsturen op eigen kosten bla bla bla, omdat dit de garantie voorwaarden zijn van Aquatlantis. en terwijl hun ook nog niet kunnen weten hoe de winkel erop gaat reageren wisten hun het blijkbaar al wel.
Dat zeiden bepaalde mensen niet,
dat staat in de garantievoorwaarden waar je om gevraagd had.
Je had beter geen topic gestart,dat had je allemaal zelf kunnen vinden/lezen.
 
Niet dat het e rniet netjes aan toegaat hier hoor maar dit is een lange discussie zonder enige vooruitgang volgens mij want alles valt of staat met wat de leverancier wil doen en gaat doen. Wij kunnen van alles denken en roepen maar ja de winkel is nu aan het woord en ik denk zelf dat we dat even moeten afwachten. Dat ze het nu druk hebben is logisch.
 
Dat zeiden bepaalde mensen niet,
dat staat in de garantievoorwaarden waar je om gevraagd had.
Je had beter geen topic gestart,dat had je allemaal zelf kunnen vinden/lezen.
Ik heb nergens om gevraagd, daar begonnen bepaalde mensen wel zelf over , de winkel kan wel heel iets anders voorstellen dan het Aquarium terugsturen naar Aquatlantis. je verwijst nu zelf ook weer naar de garantievoorwaarden van de fabrikant. dus jij weet blijkbaar ook al hoe het afloopt en hoort dan ook bij die bepaalde mensen..
 
Dames en Heren,

Laten we niet in de verwijtende sfeer vallen en on topic blijven. Verwijten etc. schiet niemand wat mee op.

De bal ligt verder nu bij Olibetta. Even afwachten dus.
 
Happy Food GIF by Regal
 
titel van dit topic …::

Aquatlantis aquarium lek hoe gaat het met garantie?​


Jij vraagt nergens naar ?
Garantie in het algemeen. niet zozeer vanuit de Aquatlantis met hun voorwaarden, want dit boekje heb ik ook thuis liggen. maar eerder winkelgarantie. ik was eigenlijk op zoek naar ervaringen van anderen waarbij en hoe de winkel dat opgelost heeft. maar niemand schijnt bij Olibetta problemen te hebben gehad of een dergelijk lek te hebben gehad.
 
Net bericht gekregen van de winkel.,

Beste Andre,

Ik heb je video en foto goed ontvangen, deze doorgestuurd ter beoordeling aan onze garantie afdeling.

Door de feestdagen zijn we momenteel niet helemaal op volle bezetting, waardoor het iets langer kan duren voordat we je vragen beantwoorden. We hopen op je begrip en wensen je alvast fijne jaarwisseling toe.


Met vriendelijke groet,

Olibetta
Tja dat had je kunnen zien aankomen sterker nog je bent er voor gewaarschuwd op pagina 1
zo zie je maar geduld is een schone zaak.
 
Garantie in het algemeen. niet zozeer vanuit de Aquatlantis met hun voorwaarden, want dit boekje heb ik ook thuis liggen. maar eerder winkelgarantie. ik was eigenlijk op zoek naar ervaringen van anderen waarbij en hoe de winkel dat opgelost heeft. maar niemand schijnt bij Olibetta problemen te hebben gehad of een dergelijk lek te hebben gehad.
Ik kan je denk ik prima vertellen hoe het zal gaan in zulke gevallen.
Als iets binnen de garantie stuk gaat zal het gerepareerd of vervangen worden.
Zelf denk ik dat olibetta je een een retourlabel zal sturen en dat je een afspraak moet maken met transporteur die het aquarium bij je ophaalt.

Als iemand denkt dat het anders zal gaan ben ik wel heel benieuwd.
 
Ik kan je denk ik prima vertellen hoe het zal gaan in zulke gevallen.
Als iets binnen de garantie stuk gaat zal het gerepareerd of vervangen worden.
Zelf denk ik dat olibetta je een een retourlabel zal sturen en dat je een afspraak moet maken met transporteur die het aquarium bij je ophaalt.

Als iemand denkt dat het anders zal gaan ben ik wel heel benieuwd.
Dit bedoel ik nu. je denkt precies te weten hoe het gaat maar je baseert het niet op een ervaring, alleen afkomen met de garantie voorwaarden van Aquatlantis uit het boekje...
 
Dit bedoel ik nu. je denkt precies te weten hoe het gaat maar je baseert het niet op een ervaring, alleen afkomen met de garantie voorwaarden van Aquatlantis uit het boekje...
Dit is wel uit ervaring. Zoals het met alle artikelen gaat.
Ik ken het aqualantis boekje niet 🤷‍♂️
Het is toch logisch dat een defect artikel terug gaat ?
Wat begrijp je daar niet aan ?
 
Ik ben t eens met Ed, laten we het respectvol houden. Ik ben namelijk wel benieuwd wat de uitkomst gaat zijn met dit aquarium.
 
Dit is wel uit ervaring. Zoals het met alle artikelen gaat.
Ik ken het aqualantis boekje niet 🤷‍♂️
Het is toch logisch dat een defect artikel terug gaat ?
Wat begrijp je daar niet aan ?
ligt eraan hoe het defect is . kan toch ook gecompenseerd worden in mijn geval omdat het heeft gelekt en nu niet meer..
 
ligt eraan hoe het defect is . kan toch ook gecompenseerd worden in mijn geval omdat het heeft gelekt en nu niet meer..
Ja dat kan maar denk je niet dat ze dat willen controleren dan.
Even een claim neerleggen dat je gecompenseerd wil worden voor iets wat hun niet kunnen vaststellen ???
 
Ja dat kan maar denk je niet dat ze dat willen controleren dan.
Even een claim neerleggen dat je gecompenseerd wil worden voor iets wat hun niet kunnen vaststellen ???
Ik heb toch een filmpje en foto's ervan naar de winkel opgestuurd? ik ga toch niet zomaar wat zeggen. om het te bewijzen hadden ze daar ook om gevraagd.. volgens mij kost het meer om zo'n groot Aquarium 2x te versturen en nog eens te gaan controleren, dan de schade te compenseren.
 
Ik heb toch een filmpje en foto's ervan naar de winkel opgestuurd? ik ga toch niet zomaar wat zeggen. om het te bewijzen hadden ze daar ook om gevraagd.. volgens mij kost het meer om zo'n groot Aquarium 2x te versturen en nog eens te gaan controleren, dan de schade te compenseren.
Ik heb mijn complete laptop eens terug met de post moeten sturen naar een computer webwinkel omdat de video kaart gekke dingen vertoonde.... kreeg niks terug want de gekke strepen liet hij daar blijkbaar niet zien.... geen compensatie niks... nu zal een aquarium opgehaald worden want je kunt hem moeilijk achterlaten bij een post nl punt om hem zelf te versturen, ik zou niet voor compensatie vragen maar een nieuwe bak. Het zal maar een zwakke plek zijn en na een aantal jaar knappen....
 

Terug
Bovenaan