Andre73
Well-known member
- Lid geworden
- 31 januari 2023
- Leeftijd
- 51
Kort lid en dan blijven. wat wil je daarmee zeggen? klinkt erg onvriendelijk .. en Kit kan overal lekken hoor. ik heb vaker bij kit gezien dat ging lekken. veel waterdruk is helemaal niet nodig?? het is niet zo dat het water er met stralen uit gutste . het was waarschijnlijk gewoon een micro lekkage met wat ophoping van vocht die onder de lijst ging zitten die dan om de zoveel tijd een druppel vormde en naar beneden rolde . bij op de kit drukken omdat er vermoedelijk op dan moment water onder zat kwamen er op dat moment een paar goede druppels naar beneden. het zoekt zich een weg door de lijst . nu is het gestopt nadat ik de kit heb aangedrukt. geloof het of niet maar het is blijkbaar mogelijk. ik ga nu niet meer aan de kit morrelen want dan heb je juist kans dat het terug gaat lekken en erger word.Andre
Ik zal met inachtneming nog een keer reageren en dan hou ik het voor gezien sorry.je bent nog maar kort lid van dit forum maar blijf dit dan ook wij kunnen jou ook helpen met andere en komende problemen.Val niet in een diep dal.
Dat van de condens was een aanname, maar een bak kan in mijn idee nooit lekken in de bovenste waterlaag, daar is geen waterdruk aanwezig, ik had het beter gesnapt als dit net boven de bodem was gebeurt.
Een meer ervaren aquariaan had zomaar kunnen vaststellen dat B.V. De kitnaad gesloten is aan de bovenzijde en dan is lekkage uitgesloten.
Wat ik niet begrijp is dat na 210 heen en weer berichten je ineens reageerd met ' als ik ergens op drukt is het weg'.
Ik heb ooit een EHBO cursus gevolgd met als toevoeging hartreanimatie, maar dat is lang geleden, ik ga nu niet meer ergens op drukken want dan kan ik zonder aantekening met een verlopen EHBO diploma zomaar aansprakelijk gesteld worden voor iets waar ik niet op zit te wachten, zomaar tussendoor.