Aquatlantis Fusion 120 van jessicapilon


jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,432
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
Nou ook dan maar een nieuw album voor deze bak met een foto van vandaag.
IMG_20231118_154746919~2.jpg
IMG_20231118_154742002.jpg
 
Blijft een mooi bakje(y), maar mis toch nog een schooltje bijvissen..
Maar waarom een nieuw album die andere had je ook toch nog ?
 
Klopt maar door de problemen op het forum is alles van ouder dan 10 jaar opgeruimd en dus ook mijn topic uit ik dacht 2011.
Wat ben je hier pas van 2011, ik loop hier al van 2006 rondt.....broekie...:p
Ik ga eens kijken of mijn topics van die tijd er nog zijn, wist niet dat er problemen waren geweest.
 
Wat ben je hier pas van 2011, ik loop hier al van 2006 rondt.....broekie...:p
Ik ga eens kijken of mijn topics van die tijd er nog zijn, wist niet dat er problemen waren geweest.
Haha, ja ik ben nog een hele jonge vent hoor:DD;)
 
  • Haha
Waarderingen: Lex
Ik heb hem gekocht eind 2019 en toen zijn de manen er ook na het indraaien ingekomen. Dus net iets langer dan 4 jaar Marc.
 
Ja ze zijn erg mooi om te zien en ook vrij rustig hier. Eitjes leggen ze nooit gelukkig want waar moet je ermee heen he.
 
Ja een aantal Curviceps maar dat zijn mannen en die zitten verstopt in hun eigen territorium. Maar opzich vindt ik dit genoeg en zo hebben de Manen lekker de ruimte.
 
Had L. Curviceps in de winter geen koude periode nodig? Of ben ik in de war met L. Dorsigera?
 
Had L. Curviceps in de winter geen koude periode nodig? Of ben ik in de war met L. Dorsigera?
Ik lees er bij Aquainfo niets over bij beide en ik heb ze altijd rond de 25 graden en in de zomer vaak net iets warmer.
 
Betreft L. Dorsigera lees ik namelijk volgende op Aquainfo: Qua temperatuur kun je het best in de winter 18-20 graden aanhouden met een natuurlijke opwarming in de zomer.

En L. Curviceps volgens Seriously fish: 20:28°

Ik ben namelijk bezig met een kamertemperatuurbak (niet voor mezelf) die op minimaal 18°C moet gaan draaien. Vandaar de interesse naar jou ervaringen
 

Terug
Bovenaan