amanda27
Well-known member
- Lid geworden
- 27 april 2012
Dat is lief. Mooie garnalen ❤️Vandaag van een heel aardig forumlid wat nieuwe garnalen met vers bloed gekregen voor in de garnalen bak:
Bekijk bijlage 376161
Dat is lief. Mooie garnalen ❤️Vandaag van een heel aardig forumlid wat nieuwe garnalen met vers bloed gekregen voor in de garnalen bak:
Bekijk bijlage 376161
Dat is de Blyxa Japonica Lex.Staat er mooi bij John, hoe heet dat plantje linksvoor eigenlijk ?
Dank, ben nog op zoek naar plantjes voor in de nieuwe bak misschien is dit wat als ik het kan vinden.😉Dat is de Blyxa Japonica Lex.
Veel licht nodig?Dat is de Blyxa Japonica Lex.
Dank Rinzo en dat klopt. Eens per week wat planten uitdunnen en de helft verversen en dan kiep ik de voeding erin op basis van een halve EI.Zeer mooi bakje John .
Buiten je vast onderhoud lijkt het me of dat je aan dit bakje weinig tot geen zorgen hebt.
Klopt hoor en als iets het goed doet dan laat ik dat lekker zo.mooie bak, zo te zien een redelijk constante inrichting qua planten t.o.v. de eerste post
Ik doe mn best Marcel 😉Ziet er nog steeds erg goed uit John!
Het lijkt bij jou vanzelf te gaan.Ik doe mn best Marcel 😉
Nou niet vanzelf want ik sta vroeg op om ze in de ochtend een half uurtje te kunnen voorlezen 😉Het lijkt bij jou vanzelf te gaan.
Maar goed, ik moet niet klagen. Het gaat al weer beter in de bak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.