Wat is er nieuw

Aquatlantis Fusion 120 van jessicapilon

Balen John. Zo uit het niets dus? Jou kennende verander je niet veel aan je bakken anders zou je het daar in gaan zoeken.

Klopt Albert en ik verander al heel lang niks en ververs wekelijks de helft met altijd dezelfde toevoegingen.
Rare is juist dat het gister beter leek te gaan omdat ze weer door de bak zwommen nadat ze dagen veel samen op 1 plek zaten.
Twee zwemmen nu nog maar ik heb daar weinig vertrouwen in want ze laten zich zo naar de bodem zakken. Heb net de bak ververst en overwoog eerst om er iets tegen parasieten in te doen maar als ik dit gedrag zo bekijk dan heeft dat denk ik geen nut en ik gooi er liever niet zomaar weer een kuur in. Bactyfec was niet de oplossing in elk geval.
Gelet op 2 ogen die een waas hadden en wat beschadiging bij de staartvin dacht ik aan bacterien maar ja zeg het maar.

Balen, dat je dan alleen nog maar machteloos kan toekijken en moet afwachten.

Jee John, hier schrik ik van. Dat het zo snel gaat, zo zonde van je prachtige vissen.

Ja wel balen maar ja het hoort ook bij de hobby. De 2 die er nog zijn hangen op de bodem met de kop in de hoek dus daar geef ik weinig voor.

Heel jammer zeg. Ze kunnen maar zo goed zitten als bij jou.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan