Balen John. Zo uit het niets dus? Jou kennende verander je niet veel aan je bakken anders zou je het daar in gaan zoeken.
Mocht iemand een idee hebben voor een leuke vis die niet te klein is en een beetje in het midden zwemt dan mag je dat laten weten.
Ik heb al 14 Keizertetra s van dat formaat en zoek eigenlijk iets wat groter is.Schooltje OdessaBarbeeltjes?
Vind ik tot nu toe toch de leukste vissen die ik gehad heb
Overweeg ik ook maar ja ik ben altijd bang dat die in de lfs slechte nakweek is. De anderen kwamen van Jos Hut.Een paar mooie jonge maanvissen zodat je ze weer mooi kan zien opgroeien.
Volgens mij levert Jos nog wel, toch?Ik heb al 14 Keizertetra s van dat formaat en zoek eigenlijk iets wat groter is.
Overweeg ik ook maar ja ik ben altijd bang dat die in de lfs slechte nakweek is. De anderen kwamen van Jos Hut.
Ja dat is zo maar ja die zit op 60km en dan moet ik met de trein maar die mogelijkheid is er wel inderdaad.Volgens mij levert Jos nog wel, toch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.