Wat is er nieuw

Aquatlantis Fusion 120 van jessicapilon

Balen John. Zo uit het niets dus? Jou kennende verander je niet veel aan je bakken anders zou je het daar in gaan zoeken.

Klopt Albert en ik verander al heel lang niks en ververs wekelijks de helft met altijd dezelfde toevoegingen.
Rare is juist dat het gister beter leek te gaan omdat ze weer door de bak zwommen nadat ze dagen veel samen op 1 plek zaten.
Twee zwemmen nu nog maar ik heb daar weinig vertrouwen in want ze laten zich zo naar de bodem zakken. Heb net de bak ververst en overwoog eerst om er iets tegen parasieten in te doen maar als ik dit gedrag zo bekijk dan heeft dat denk ik geen nut en ik gooi er liever niet zomaar weer een kuur in. Bactyfec was niet de oplossing in elk geval.
Gelet op 2 ogen die een waas hadden en wat beschadiging bij de staartvin dacht ik aan bacterien maar ja zeg het maar.

Balen, dat je dan alleen nog maar machteloos kan toekijken en moet afwachten.

Jee John, hier schrik ik van. Dat het zo snel gaat, zo zonde van je prachtige vissen.

Ja wel balen maar ja het hoort ook bij de hobby. De 2 die er nog zijn hangen op de bodem met de kop in de hoek dus daar geef ik weinig voor.

Zoals verwacht waren de andere 2 ook overleden dus ze verwijderd wat onderhoud gedaan en dan denken welke nieuwe vis we gaan nemen over een paar weken of dat we weer manen nemen.
Mocht iemand een idee hebben voor een leuke vis die niet te klein is en een beetje in het midden zwemt dan mag je dat laten weten. Ik heb een zeer dichte bodem beplanting dus bodemvissen en Apisto s enzo zul je hier niet zien.

Moet het uit een bepaald gebied komen?

Zelf vind ik congo zalmen ook erg mooi maar ja Afrikaans dus vandaar mijn vraag.

Nee ben geen biotoopfan hoor en dit is wel een leuke vis en ik zoek ook iets in die groote.

Jammer dat het niet goed is afgelopen met je mooie manen maar zoals je zelf al zegt ook dit hoort helaas bij de hobby.
Altijd jammer als er zoiets gebeurt maar je hebt er alles aan gedaan. Het heeft ook een voordeel en dat is dat je weer op zoek kan naar iets nieuws😀
Ik vind maanvissen toch altijd wel heel erg mooi in het aquarium kwa uiterlijk en gedrag dus ik zou zelf weer voor zoiets gaan.
Een paar mooie jonge maanvissen zodat je ze weer mooi kan zien opgroeien.
Veel succes met de zoektocht naar wat nieuws en laat ons weten wat het is geworden (foto's)

Mocht iemand een idee hebben voor een leuke vis die niet te klein is en een beetje in het midden zwemt dan mag je dat laten weten.

Schooltje OdessaBarbeeltjes?
Vind ik tot nu toe toch de leukste vissen die ik gehad heb

Schooltje OdessaBarbeeltjes?
Vind ik tot nu toe toch de leukste vissen die ik gehad heb
Ik heb al 14 Keizertetra s van dat formaat en zoek eigenlijk iets wat groter is.
Een paar mooie jonge maanvissen zodat je ze weer mooi kan zien opgroeien.
Overweeg ik ook maar ja ik ben altijd bang dat die in de lfs slechte nakweek is. De anderen kwamen van Jos Hut.

Ik heb al 14 Keizertetra s van dat formaat en zoek eigenlijk iets wat groter is.

Overweeg ik ook maar ja ik ben altijd bang dat die in de lfs slechte nakweek is. De anderen kwamen van Jos Hut.
Volgens mij levert Jos nog wel, toch?

Volgens mij levert Jos nog wel, toch?
Ja dat is zo maar ja die zit op 60km en dan moet ik met de trein maar die mogelijkheid is er wel inderdaad.
Maar ja wat anders is ook wel leuk.

Tjee, balen zeg John...:(kan soms gebeuren bij de hobby dit soort dingen, kan me wel voorstellen dat je wel wil weten wat het geweest zou kunnen zijn.
Goed ook de anderen vissen in de gaten houden en rustig op zoek gaan naar een nieuw bestand.😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan