Netjes, misschien een groepje stevige planten wat meer hoogte groei te geven nu is het wat "vlak" (ik heb altijd wel wat te zeuren 😀 )
Ja stuur een HN naar Sittard!😀
Netjes, misschien een groepje stevige planten wat meer hoogte groei te geven nu is het wat "vlak" (ik heb altijd wel wat te zeuren 😀 )
Oh, die😀die dinges, met die lange sprieten hihi
Juist ja, ik bedoelde inderdaad Vallisneria 😀Oh, die😀
Zei ik toch? 😉Wist ik allang natuurlijk😉
Welke plant is het die links achterin de hoek staat precies?
Hygrophlia corymbosis John.Welke plant is het die links achterin de hoek staat precies?
Die luisteren niet echt hoor,misschien de drijfplanten wat meer naar rechts toe
Vastbinden, 2 zuignapjes en wat visdraad.Die luisteren niet echt hoor,
Ben dan altijd bang dat de vissen zich aan dat draad beschadigingVastbinden, 2 zuignapjes en wat visdraad.
Niet als je er een dun groen rietje('s) omheen doet.Ben dan altijd bang dat de vissen zich aan dat draad beschadiging
Hygrophlia corymbosis John.
Die heeft straf John.😛
Ziet er inderdaad mooi uit, het is toch geen knolletje he?Ook mooi is de Cypres helferii
Hygrophila corymbosa dus. Dirk mag door voor de wasmachine 🙂Welke plant is het die links achterin de hoek staat precies?
Je kan de planten welke rechts staan meer groeperen en links daarnaast een Echinodorus argentinensis zetten, misschien de drijfplanten wat meer naar rechts toe en op een kwart van links een HN op de voorgrond. maar dat zou mijn idee zijn natuurlijk, jij kan er heel anders tegenaan kijken.
Die luisteren niet echt hoor,
Niet als je er een dun groen rietje('s) omheen doet.
Hydrocleys nymphoidesWaar staat de N in HN nou ook al weer voor?
Thanks, en ik maar zoeken op Hydrocotyle N.... dan kun je nog lang zoekenHydrocleys nymphoides
Ik zie nu het verschil en ben blij dat ik de stap genomen heb om de bak in stappen te veranderen. Zo'n open ruimte geeft rust.Dat oogt zeker anders. Ik houd daar wel van. Beetje ruimte.
Dankjewel, ben zelf ook wel tevreden met die linker hoek. Nou hoop ik toch niet op een bruinalgexplosie met die traag groeiende planten, fingers crossed.Ziet er nu al mooi uit
Whahaha, normaal zou ik het niet verwachten met alleen plantenwissel, maar ik heb de afgelopen weken ook steeds wat zand eruit gehaald. Nou ja we zullen zien.Komt vast wel goed (zegt de vrouw die zelf bijna elke soort alg in haar bak heeft😀).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.