A
Altispinosa
Guest
Supermooie foto's en die bak oogt zeer mooi in de woonkamer.
De hand van de vakman. Hier kan ik nu van meegenieten, mooi!Overzicht van 10-11-2017. Moet weer wat gesnoeid worden. 2 weken geen onderhoud.
Bekijk bijlage 128091
Prachtig mooi!
Wat ga je knippen dan?
Heel erg mooi ! Ik vroeg me ook al af wat je dan zou gaan knippen. 😀
Zag dat John een nieuwe foto had, dus kan dan niet achterblijven
Die weet ik😀😛Prachtige bak! Wat voor gourami's heb je daar linksboven zwemmen?
Heel mooi!!
Water is echt kraakhelder!
Die weet ik😀😛
Koppel Trichopodus leerii, diamtgourami en 1 Trichopterus trichopterus, goudgourami😉
prachtig die foto's van jou vissen echt schitterend
Johnny Turbo van Grunn wij moeten cursus volgen !!!
Hoe doen de diamantjes het in jouw formaat bak?Volgende keer even je spelling controleren. Voordat we weer een nieuwe diersoort hebben.
Goudgourami: Trichogaster trichopterus gold.
Diamantgourami: Trichopodus leerii. Oude naam. Trichogaster leerii.
😳😳Volgende keer even je spelling controleren. Voordat we weer een nieuwe diersoort hebben.
Goudgourami: Trichogaster trichopterus gold.
Diamantgourami: Trichopodus leerii. Oude naam. Trichogaster leerii.
Hoe doen de diamantjes het in jouw formaat bak?
Johnny Turbo van Grunn wij moeten cursus volgen !!!
Goed om te horen! Ik heb zelf een 100cm bak dus dat is te klein. Zou een trichopterus beter geschikt zijn denk je? (Blauwe spat)Heel erg leuk. Zijn echt hele vreedzame vissen. Er zijn ook mensen op het forum welke een haren diamanten hebben.
Goed om te horen! Ik heb zelf een 100cm bak dus dat is te klein. Zou een trichopterus beter geschikt zijn denk je? (Blauwe spat)
Thanks voor de tip! Ik wil graag een harempje gourami nemen. Voor diamanten en de spat zou de bak te klein zijn. Dwerggourami is ook wonderschoon maar die hebben blijkbaar allemaal een virus. Lastig laatig. Ik ga zo je link eens doorspitten 🙂De diamant is eigenlijk van de "grote" gouramies nog wel de makkelijkste. De blauwe spat is juist degene met het meeste temperament.
Ik zou zelf eens naar dweg gouramies kijken. Honing of chocolade zou denk ik wel kunnen.
Zie ook: http://mijnaquariumjouwaquarium.com/soorten-gouramis/
Thanks voor de tip! Ik wil graag een harempje gourami nemen. Voor diamanten en de spat zou de bak te klein zijn. Dwerggourami is ook wonderschoon maar die hebben blijkbaar allemaal een virus. Lastig laatig. Ik ga zo je link eens doorspitten 🙂
offtopic maar de honing wordt als de sterkere soort beschouwd van de goerami .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.