Mooie rustige bak Marcel.
Leuk Marcel, je weet dat je ook kan in en uit zoemen om de details te laten zien? 😉
Op een dag vind je de job van jou leven .
Mooi zo drie weken met de kastdeur open 😀
Heel herkenbaar, ik heb ook mijn beide koppen al bij Eheim gehad. Maar wel tof dat de LFS je op deze manier heeft geholpen, dat scheelt in ieder geval toch! En draaien je meest belangrijke baccies in ieder geval mee, zodat je geen mega verstoring gaat krijgen.
En die staaf, ach die verdwijnt vanzelf weer!
Zijn jou Eheim koppen helemaal goed hersteld?
En kun je ze weer als vanouds gebruiken?
Heb je het idee, dat er een betere ontluchtknop is gemonteerd?
Want ben een beetje bang, dat de kop weer zo snel stuk gaat.
Ja ze zijn helemaal goed hersteld.
Absoluut, alhoewel ik neig dat de nieuwe knoppen het wat beter doen als de originele, echter een gefundeerde onderbouwing kan ik hier niet bij maken
Ik neig ernaar, maar niet zeker
Ik heb het zonder garantie gehad, maar voor ongeveer 40 euro is de kop dan weer helemaal tip top in orde. Dus als hij weer gaat, dan is het wel de moeite van het repareren waard. Ik ben persoonlijk wel ontzettend blij dat ik er 2 heb draaien, bij uitval voel ik het niet al te hard!
En ach, AL de vragen zijn denk ik beantwoord! Nu ff geduld hebben
mooie bak! lekker rustg bestandje! Ik zie dat je zowel de diamantgoerami hebt als de goudgoerami, levert dat nog wel eens ruzie op tussen die soorten of niet?
Als ik me niet vergis dan hoor ik hier zelfs nog iets brommen😀😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.